Toos krijgt een spieronderzoek

“Trouwens, had ik al verteld dat ik van de week naar het ziekenhuis moest ?”
Nee, dacht ik niet.”
“Naar het Gemini, voor een spieronderzoek.”
Oh, hoe is het gegaan ?”
“Werden eerst al mijn vingers met een soort gel ingesmeerd.”
“Toen werden er ringetjes aan gedaan, die weer met stroomdraadjes aan een apparaat zaten.”
Klinkt best eng.”
“Nou, dat was het ook, ze gaven me gewoon electrische schokken.”
“Ik kreeg me toch een klap, ik zat zowat tegen het plafond.”
“Maar ja, daar kreeg ik dus vreselijk de slappe lach van.”
“Dat had die dokter nog nooit meegemaakt.”
“Hij vroeg nog of ik soms massochistisch was.”
Dacht het niet toch ?”
Zeker weten van niet, maar die dokter dacht natuurlijk, ik zal dat maffe mens nog een beetje extra stroom toedienen, dan houdt ze wel op.”
“Dus daar knalde ik weer bijna tegen het plafond aan.”
“Nou dat deed verrekte zeer, maar ik kon echt niet meer stoppen met lachen.”
“En pang, gelijk nog een keer, ik werd d’r behoorlijk opstandig van.”
Ja, dat is niet vreemd.”
“Het lijkt hier wel een ondervraging in een jappenkamp, zeg ik tegen die kerel.”
“Zegt hij, we krijgen u wel aan het praten mevrouw.”

“En toen kreeg ik zo’n stroomstoot dat ik écht tegen het plafond aan zat.”

10 Responses to Toos krijgt een spieronderzoek

  1. ScrambleX says:

    Een schokkende bijdrage vandaag!
    Graag gelezen 😉

  2. niko says:

    Die Toos wat is ze goed heh!

  3. ceesincambodja says:

    Dacht het niet hè.

  4. Ineke says:

    Dat vind ik gewoon ENG!
    Ik was allang al de onderzoekskamer uitgerend…

  5. Ramirezi says:

    Trouwens, de uitkomst ?
    Met de spieren van Toos is niks mis…

  6. Eline says:

    Ajakkes. Wat een mooi nuchter mens, die Toos…

  7. sjoukje says:

    Bibberdebibber.

  8. Morgaine says:

    die Toos toch:)

  9. charlotte says:

    ik heb gister zo`n zelfde soort onderzoek gehad, ik zat inderdaad ook tegen het plafond aan, het deed zo`n pijn, het lachen verging mij wèl heeeel snel

  10. Ramirezi says:

    Ik leef met je mee Charlotte…

Geef een reactie

