Andy Warhol meets Ramirezi in Carré

Kunstliefhebbers vanuit de gehele wereld reageren verbijsterd na het opduiken van een nieuwe Andy Warhol. De betrokken pop-art artiest, ook wel bekend onder de naam Ramirezi op het Volkskrantblog liet desgevraagd weten; “ik had toch zo’n crea-bea-bui vanavond”.

20 Responses to Andy Warhol meets Ramirezi in Carré

  1. Zilvertje says:

    MOOI!

  2. de Stripman says:

    Het is gewoon niet van namaak te onderscheiden, Rami…;o)

  3. Henk says:

    Op naar het museum 🙂
    Groeten, Henk.

  4. K says:

    Ha ha! Smaakte hij? De koffie in Carré bedoel ik?

  5. Morgaine says:

    grijns:)

  6. Zwollywood says:

    Ha, je hebt die bekers weer zitten pimpen denk ik he……?!

  7. Zoë says:

    ik ben trots op je!:)

  8. jacob hesseling says:

    Het moest er een keer van komen, nieuw talent barst kleurrijk open. Maar blijf jezelf Rammy.

  9. Karin says:

    Kleurig!

  10. Eva says:

    Oh dit vind ik geweldig!
    Doorgaan!
    gr eva

  11. kuifje says:

    Kan niet wachten, helaas wat krap bij kas. Ik wacht tot ze bij Blokker in de winkel staan.

  12. Meneer Opinie says:

    Dik aanbevolen! Wist je overigens dat de Andy Warhol Foundation of the Visual Arts het Werk van Andy geheel vrij van copyrights beschikbaar stelt aan artiesten (zie mijn blog http://www.volkskrantblog.nl/bericht/39360)?

  13. Maria-Dolores says:

    ik had al jaren lang stilletjes gehoopt dat Warhol eindelijk eens wat meer kleur zou gaan gebruiken…

  14. Luke says:

    Jammer dat je je tijd voorbij bent. Maar ik vind het mooi echt Warhol.
    groet Luuk

  15. Mo says:

    En dan de hamvraag: wat moet ie kosten?

  16. Aad Verbaast says:

    Roeping gemist?? 🙂

  17. Coby says:

    Andy Ramirezi,het ziet er goed uit en bekt ook wel lekker.
    Hartelijke groet, Coby

  18. Antoine (terug in BH) says:

    Eerst de Mona Lisa en nu Warhol, er schuilt heel wat talent in je 😀

  19. carin says:

    Jeetje jammer dat de Warholtentoonstelling in het Stedelijk net voorbij is…hattie mooi tussen kunnen hangen..

  20. Ramirezi says:

    @Carin; heb je ‘m al uitgeprint voor op jullie teamkamer ?

Geef een reactie

