Het licht van de Lange Jaap

Donker, koud en dreigend was het in de duinen van Julianadorp.

Gelukkig scheen de Lange Jaap een lichtje voor mij.

26 Responses to Het licht van de Lange Jaap

  1. Zilvertje says:

    Oh… was mijn Jaap maar half zo lang!

  2. Jos Goedmakers says:

    Zilvertje!!!

  3. cor says:

    ken jij korte knaap ook en kleine ding en ringeling!!!

  4. Ramirezi says:

    Hallo, gaan jullie lekker ???? ;D

  5. Zilvertje says:

    Hahahahahahahahahahahahahah, de "pubers" zitten te genieten in de klas van meester Rami.

  6. cor says:

    het is gewoon een aftelversje, meester!

  7. jeg synes says:

    hoe dan ook….het is een prachtige shot…
    jeggroet

  8. Gala says:

    beter een Lange Jaap dan een Jan L*L…
    sorry meester

  9. Zilvertje says:

    Gala, je bent al geweest :^)

  10. Morgaine says:

    een wowfoto!

  11. Gala says:

    Zilver, was erg leuk in de klas 😉

  12. vuurjuffer says:

    hij staat er, prachtig

  13. Eva says:

    En heel vaag zie ik het licht van iets…
    een alien, een UF0,of gewoon de maan!
    gr evaReactie is geredigeerd

  14. Aad Verbaast says:

    Fijn dat je even een licht opwerpt op deze zoekplaat.. Hier het licht speciaal voor je uitgedaan 🙂

  15. carin says:

    Zucht…mijn thuislicht..

  16. Zwollywood says:

    Ik was er afgelopen maandag in de buurt. De vuurtoren op Texel – die op z’n plke wordt bedriegd door de golven – werkt volgens mij niet meer. Genoeg navigatie aan boord van de schepen.

  17. Annelies says:

    Heb zo hard moeten lachen om alle reageerders dat ik bijna de prachtige foto miste ;-))

  18. Ramirezi says:

    Menig man zou natuurlijk willen dat hij er een lichtje in had, altijd makkelijk in het donker. Deze foto nam ik met het toestel op een paaltje, met een belichtingstijd van 10 seconden…

  19. Maria-Dolores says:

    ik zag iets over Kijkduin staan en dacht eerst: maar zò lang zal die toren toch niet zijn, dat zijn licht van Kijkduin tot bij Rami in Den Helder straalt :-).

  20. Ramirezi says:

    Hij schijnt 56 kilometer te halen Maria….

  21. Wilma says:

    Hoeveel schepen zou die Jaap al de weg gewezen hebben? Zo lijkt ie maar klein.

  22. de Stripman says:

    Het is wonderlijk dat je foto niet bewogen is, Rami. Ik dacht trouwens dat Cor, als echte Amersfoorter, wel zou beginnen over de Lange Jan, de op een na langste kerktoren van Nederland…;o)

  23. Zusenzo says:

    Fraai !

  24. annet says:

    Nice picture
    Juf op school, ‘zeg maar tegen je moeder dat ze een lange Jaap heeft’
    variant op ‘zeg maar tegen je vader dat hij een grote Janus heeft’
    (grapje van mijn moeders)

  25. Anne d'Ore says:

    het is wat,
    ben ik even aan zee, blogt iedereen, nou ja..,over de duinen,
    heerlijk thuiskomen is dat,
    pracht foto,helemaal goed zo vlak voor het slapen gaan

  26. Antoine says:

    prachtige foto van een lichtpuntje 🙂

Geef een reactie

