Peutertest voor Maria-Dolores

In het kader van het meten van jullie intelligentie gaat en ging mij geen middel te ver.

Middels de peutertest voor bloggers zijn we er al eens achter gekomen dat er in potentie volkskrantbloggers zijn die dit niveau aan kunnen.

Maria-Dolores was toen nogal aktief in de discussie en helemaal overtuigd was ze ook na de uitleg nog niet, leek het wel.

Dus dit bewijs is speciaal voor haar:

16 Responses to Peutertest voor Maria-Dolores

  1. elsje dijkstra says:

    Digitaal (rij)bewijs gehaald Rami?

  2. Ramirezi says:

    @Elsje; Eigenlijk is het allemaal de schuld van onze http://www.volkskrantblog.nl/bericht/184463, die het had over geheimen van de webkeuken. En daar iets moois mee gebakken had. Ik ben d’r zo eentje die dan graag achter die geheimen komt…Reactie is geredigeerd

  3. elsje dijkstra says:

    Dat is ook leuk – bedenken, uitproberen – vooral als het lukt.

  4. cor says:

    hij rijdt achteruit de remise in, bedenkt zich en komt weer naar buiten, de chauffeur is nog maar net geslaagd voor zijn grootchauffeursdiploma…..het is best wel moeilijk achteruit inparkeren

  5. Morgaine says:

    Busje komt zo… pompom..

  6. rachel schrijft says:

    de wielen van de bus gaan rond en rond
    rond en rond
    rond en rond
    de wielen van de bus gaan rond en rond
    als de bus gaat rijden.
    geslaagd?

  7. Maria-Dolores says:

    NEE!!!!!!!
    (ik zag ineens dat het ene (voorste?) raampje anders was dan de anderen, maar verder wil ik het NIET weten. ik hààt tests, en vooral peutertests die ik niet snap 🙂

  8. droomvrouwtje says:

    Tis geen bus want der zit geen stuur in :))
    een aanhanggeval misschien 😉
    xxx droomvrouwtje

  9. Saul says:

    haha, hier vind ik veel humor en ernst door elkaar!

  10. Scramble X says:

    Just HOP on Da Bus Lalalala 😉

  11. Eve says:

    Ik wilde die peutertest eens gaan doen..
    Staat de bus stil!
    Benzine op inmiddels??

  12. Ramirezi says:

    @Maria-Dolores; niet zo puberen… 😀

  13. Ramirezi says:

    En iedereen is geslaagd Rachel….

  14. Eva says:

    Jammer dat ik dat destijds gemist heb!
    (smoes natuurlijk).
    gr eva

  15. Zusenzo says:

    De test was in november 2006 ! Hoe traag van begrip dacht je dat we waren ? : )

  16. annet says:

    busje kwam zo…..

Geef een reactie

