Ramirezi’s Volkskrantbloggers puzzelpagina

Zoek bekende en minder bekende pseudoniemen van Volkskrantbloggers.
Pseudoniemen die bestaan uit meedere woorden zijn niet gebruikt.
Gewone namen ook niet.

De selectie van pseudoniemen was geheel willekeurig; er kunnen géén rechten aan worden ontleend.

In totaal staan er 22 pseudoniemen in, één blogger wordt twee keer gebruikt.

Om het niet te moeilijk te maken zie je ook gelijk de oplossing.

Anders gaat er zoveel tijd in zitten.

27 Responses to Ramirezi’s Volkskrantbloggers puzzelpagina

  1. Aad Verbaast says:

    Ook als computerwizard maak je al naam!!

  2. jacob hesseling says:

    die staan er gekleurd op

  3. Zusenzo says:

    Jippie ! Heb mezelf gevonden.
    Ben blij dat je meteen de oplossing hebt verschaft.
    Mijn brein is nog te druk met rekenen (net gestart met wiskunde bijspijkeren).

  4. eva says:

    Jeetjemina, ik sta er niet eens bij!
    Maar leuk gedaan!

  5. Mo says:

    Zo zeg, prachtig gedaan!
    Ben zeer vereerd:-))

  6. Klaverblad says:

    Fraai, maar je bent een echte onderwijsman, je helpt ons wel een handje met de oplossing.

  7. Beus says:

    Wat een werk.

  8. Thera says:

    Vroems staat er tweemaal in.
    Satuka
    Ramirezi
    Knispel
    Klaverblad
    appelvrouw
    partout
    jezzebel
    oliphant
    stripman
    ijskastmoeder
    croisabel
    demio
    zusenzo
    asdale
    Momeho
    sjaal
    morgaine
    beus
    zilvertje
    scramblex
    s kijken of ik ze nu allemaal heb. Moeilijk hoor met al die kleurtjes. 😉 Oh, dat was de oplossing, ik moet toch eens leren lezen….Reactie is geredigeerd

  9. Wilma says:

    Leuk gedaan. Maar, welke letters blijven over en kan je daar dan ook weer een woord mee vormen en een prijs winnen?

  10. Morgaine says:

    jee wat een werk! En zo leuk! Ik sta erin volgens Thera.. hmz.. even zoeken hoor!

  11. Ramirezi says:

    Ha, jullie zijn lekker bezig !
    Thera heeft gewonnen, even giro rekeningnummer opgegeven aan de redactie van de Volkskrantpuzzelpagina….

  12. de Stripman says:

    Tsjonge ! Knap werk, Rami ! Ik moest wel lang zoeken, hoor…;o)Reactie is geredigeerd

  13. demio says:

    Haha, mijn eigen naam zoeken was makkelijk. Maar wat bedoelde je met ‘zie je ook gelijk de oplossing’? Ik zie niets …

  14. Appelvrouw says:

    Is dat nou moeilijk te maken?
    Ik vraag me namelijk af hoe die letters zomaar namen vormen.

  15. Linde says:

    Leuk bedacht!
    Groet Linde

  16. vroems says:

    Ik heb bewondering voor iemand die zoiets kan maken, het geduld.
    Maar ja, als je in het onderwijs werkt.
    Dan heb je dat natuurlijk.

  17. Jim Hasenaar says:

    Leuk idee. Hoe je het doet, weet ik niet, maar hoef ik ook niet te weten.

  18. Ramirezi says:

    @Demio; de oplichtende kleurtjes geven toch de oplossing ?
    @Appelvrouw; in een puzzelmakersprogrammatje op het internet heb ik de namen van bloggers ingevuld. Daarna kleurtjes gegeven en er een gif-filmpje van gemaakt. Appeltje eitje…

  19. demio says:

    Ik zie geen oplichtende kleurtjes, ik zal wel weer iets uigeschakeld hebben :-))

  20. Ramirezi says:

    @Demio; of je bent kleurenblind natuurlijk 😀

  21. demio says:

    Nee hoor, Ramirezi, dat ben ik niet. Ik zet animaties en dat soort dingen altijd uit … ik ga eens kijken wat ik dan zie. (en ja hoor, ik zie de bewegende kleuren)Reactie is geredigeerd

  22. Thera says:

    De volgende keer graag met diagonalen! ;-P

  23. de stripman says:

    Potjandorie ! Zit ik al 5 minuten te puzzelen voor ik door heb dat het een oude bijdrage is…;o)

    Ik had bijna dezelfde reactie ingetypt als toen…!

    • ramireziblog says:

      @Stripman; Grappig – ik weet niet hoe je hier kwam, maar het plaatje heb ik er volgens mij gisteravond pas goed ingezet….

      • de stripman says:

        @ramirezi – Ik volg je via blogger. Dan krijg ik melding van elk nieuw blog dat je plaatst. Soms lastig omdat meer bloggers hun oude bijdragen er op aan het zetten zijn…;o)

  24. ramireziblog says:

    Als je een melding krijgt van ieder bericht waar ik de foto’s inzet dan zal het een indrukwekkende hoeveelheid zijn?

  25. de stripman says:

    @ramirezi – Ik kijk er niet elke dag naar en ik krijg ze gelukkig niet in mijn mailbox…;o)

Geef een reactie

