De nieuwe Pieterpad strategie

Zoals jullie misschien nog wel weten zijn we vorig jaar begonnen met het Pieterpad. De komende mei-vakantie willen we weer een stukje verder komen. Nu waren we per persoon licht bepakt, want we hadden alle vijf (pa, ma, drie kids) een rugzakje voor de boterhammen en een paar flesjes drinken. Maar ook een klein beetje gewicht op je schouders voel je na verloop van tijd toch; helemaal niets dragen is natuurlijk nóg beter.

Gelukkig is de oudste Rami-zoon behoorlijk sportief; regelmatig te vinden in de dojo, en in de zomer een echte skimmer en surfdude. Dus had ik bedacht dat hij als training best wel de spullen van iedereen kon gaan dragen, dan ontlast hij ons en heeft direct een mooie training.

Hierboven zie je zijn nieuwe rugzakje.

22 Responses to De nieuwe Pieterpad strategie

  1. Klaverblad says:

    Zelf ziet hij er allerminst als een zak uit.
    Succes!

  2. Zoë says:

    nou, als jullie hem voldoende te eten geven moet het lukken!

  3. Morgaine says:

    Ja, bijvoeding lijkt me nodig!

  4. Zwollywood says:

    deze grote rugzak past ook niet bij de udste Ramitelg…nee dit komt niet goed…en vooral niet stranden in de buurt van Zwolle want ik breng geen broodjes………….of toch wel ….Het pad loppt langs mijn huis trouwens…dus geef maar een seintje als je er bent.

  5. Burro Holanda says:

    Rinkelt die rugzak als hij loopt? ((-;

  6. Bart says:

    Heerlijke vooruitzichten voor jullie…Rami junior is een kanjer, gelukkig lacht hij nog! :~))

  7. Zusenzo says:

    Hebben jullie ook lieslaarzen ingepakt of langlaufskies ?
    Veel plezier.

  8. Jim Hasenaar says:

    Tja, waar heb je anders een zoon voor in huis genomen?

  9. viktor loman says:

    Dat kun je niet menen.
    Ik hoop trouwens dat het jou beter vergaat dan mij. Toen we het eerste Pieterpad boekje uit hadden gelopen ging ook de relatie uit. De vraag is of en hoe ik het tweede boekje zal lopen.
    groetjes
    rené

  10. cor says:

    mijn buren lopen het pieterpad; ik luister naar hun verhalen….die rugzak ziet er erg indrukwekkend uit; heb je die echt nodig….

  11. demio says:

    Haha, dojo, skimmer … allemaal wartaal. En dan zo giant rooie zak.

  12. Maria-Dolores says:

    da’s een goed idee. op die manier kan je laptop ook wel mee 🙂

  13. droomvrouwtje says:

    Het pieterpad… doe ze in pieterburen de groetjes want je gaat toch wel ff bij de zeehondjes kijken 😉
    xxxdromerke

  14. Ramirezi says:

    @Zwolly; heb je ook kroketten ? ;D
    @Victor; met ons looptempo heeft de relatie nog wel even te gaan…
    @Droomvrouwtje; die zijn toch verhuisd ?

  15. Aad Verbaast says:

    Wat een enorm formaat rugzak zeg.. opblaas caravan? 🙂
    Succes!

  16. K says:

    Oh my God!!! Moet hij een 4-persoons tent meedragen?

  17. Anna says:

    haha, travel light…
    dus over hoeveel jaar moet ik klaarstaan?

  18. de Stripman says:

    Ha, ha, dat ziet er goed uit, Rami ! Wat doet hij trouwens op de dojo ? Geen sumo zo te zien…;o)

  19. Ramirezi says:

    @Anna; we komen onverwacht..
    @De Stripman; Pentjak Silat…

  20. de Stripman says:

    ’t Is niet waar… ! Daar had ik het gisteren nog met mijn vrouw over. Heeft Rami ook Indonesiche roots ?

  21. Appelvrouw says:

    Als ik het goed zie pas jij wel in die rugzak.
    Pieterpad… ja al die lastige toeristen komen ook bij ons lang en dan willen ze niet luisteren als ik ze een mooiere weg wijs, nee, het moet volgens de route, vreselijk, zo volgens het boekje lopen!

  22. Ramirezi says:

    @De Stripman; nee hoor, ’t is ook gewoon een hele mooie vechtsport, om te zien…
    @Appelvrouw; we moeten wel eindigen in Limburg hoor….

Geef een reactie

