Zebraman

Toen ik hem zag zitten moest ik direct denken aan la Révolte de Mannequins zoals die onlangs in Maastricht te zien is geweest. Niet dat ik dat ter plaatse gezien heb, maar wij bloggers zijn elkaars ogen en oren. In dit geval waren het de ogen van Anna die voor me keken, met een beetje hulp van haar fototoestel en het volkskrantblog.

Deze Zebraman zat in de hal van Triade in Den Helder, waar ik mijn dochter van schilderles moest halen.

Samen met zijn wat bleke vriendin.

11 Responses to Zebraman

  1. K says:

    Hij zou prima passen in Het Kröler Müller in dat zwart-wit gebeuren.

  2. vuurjuffer says:

    hij past bij/op mijn bank
    geinige foto!
    groet je

  3. Maria-Dolores says:

    oh, dacht eerst dat het in je nieuwe school was, om de lessen menskunde een eigentijds tintje te geven

  4. Aad Verbaast says:

    Dit soort moderne kunst is wel kunst die ik kan waarderen!
    Die ‘revolte’ niet eigenlijk.. heb ik niet veel mee.Reactie is geredigeerd

  5. Anna says:

    mooi Ramirezi en dank voor de link!
    La Revolte was erg bijzonder, Aad
    jammer dat het niet aan jou besteed is 😉

  6. Luke says:

    Heeft hij nu ook minder last van de tse-tse vlieg

  7. Aad Verbaast says:

    Smaken kunnen verschillen gelukkig Anna 🙂

  8. droomvrouwtje says:

    Zo’n griezel zal maar op je bank zitten 😉
    xxxdromerke

  9. Zilvertje says:

    De combinatie met wat hij ziet is zo bijzonder.

  10. eva says:

    OH echt schitterend vind ik dit!
    En die van Anna ook!
    Dank voor de tip!
    gr eva

  11. Ramirezi says:

    Als je denkt; "Hè, wat zit daar nu ?" dan vind ik het al geslaagd, dat je even een momentje van twijfel had….

Geef een reactie

