Tom als Gavroche

Onze Tom had er een beetje dubbele gevoelens over. Hij mag de rol van zijn jonge leven spelen; Gavroche in Les Misérables. Daarin klimt hij, uitgedost als een sjofel straatschoffie dapper over de barricaden.

Maar een foto van zichzelf in die outfit mag hij niet op internet zetten. Regels van de productie. Toch vreemd, want als je Gavroche intikt bij Google of erger nog; YouTube, dan word je overspoeld met allerlei versies die er van de musical bestaan, inclusief uiteraard alle kostuums.

Dus hoe Gavroche er uitziet, dat is eigenlijk geen geheim.

Maar goed, afspraak is afspraak. Gelukkig is onze dochter Marijke een Stripvrouw in de dop, toch Stripman?

Het resultaat zie je hiernaast; net zoals in de rechtbank, zal een tekening wel mogen.

14 Responses to Tom als Gavroche

  1. niko says:

    Er heerst heel wat kunstzinnig kwaliteit in jou nageslacht!
    Ik herken Tom hier wel in!

  2. Klaverblad says:

    Ja, onbegrijpelijk dat verbod, maar hiju is liefdevol getekend. Een prachtrol!

  3. demio says:

    Ja, dat mag vast wel. Zeker zo’n mooie tekening van je dochter.

  4. coby says:

    Tom is heel goed herkenbaar getekend.
    Compliment voor Marijke!
    Hier hoeft geen foto bij.
    Hartelijke groet, Coby

  5. K says:

    Dat is een prima oplossing! Ja, dat wisten we ook van de eerdere schilderijen. Genoeg creatief talent in de familie!

  6. ceesincambodja says:

    Die Tom zullen we vast nog eens terugzien in GTST. (Gniffel)

  7. Maria-Dolores says:

    Tom moet maar eens met onze carabinieri komen praten: die mogen zich òòk niet laten fotograferen, maar vinden het natuurlijk (soms) wél errug leuk :-).
    mooie tekening!

  8. Mo says:

    Wat een mooie tekening, dat kan ze goed zeg!

  9. Broertje says:

    Ik zal vanavond Iris de tekening van haar neef laten zien en vragen of hij er tijdens de voorstelling van vanmiddag er net zo uit zag! Ze gingen in ieder geval met veel zin naar Rotterdam, nu nog hopen dat het nieuwe navigatie systeem ze daar ook brengt……….
    Broertje

  10. PACO PAINTER says:

    Mooi getekend!

  11. Gala says:

    wat een tekentalent heeft ze/is ze!

  12. Patricia Vermeulen says:

    Ik krijg hier een beeld van een steeds trotsere Papa, en met recht!

  13. Nora says:

    Wat mooi gemaakt! Ik ben 14 jaar en ben gek op acteren, zingen en dansen, alleen weet ik nooit waar ik audities kan doen, of bij welk castingbureau ik me het beste in kan schrijven. Mijn moeder (Martine, lekkeretenisnietvies.punt.nl) vertelde me over deze blog, en over Tom. Weet u waar ik goed de laatste audities bij kan houden en/of bij welk castingbureau ik me het best kan inschrijven?

  14. Ramirezi says:

    @Nora; Tom heeft destijds gereageerd op een oproep die op het jeugdjournaal kwam – dat was de race naar Ciske. Voor musicals van Stage (Joop v.d. Ende) kun je kijken op musicals.nl, onder bedrijf en dan naar casting. Succes!

Geef een reactie

