Alle vrouwen zouden er één willen hebben

“Alle vrouwen willen een piemel hebben.”
“Zeker weten, al was het maar voor een dag.”
“Ja, leuk, dan kun je er lekker mee zwengelen!”
“Als hij groot genoeg is dan.”
“Het eerste dat ik zou doen is lekker omhoog plassen..”
“Het schijnt dat mannen ze ook een naam geven.”
“Hihi, hoe zou jij hem noemen?”

Ach, jullie begrijpen het al, allemaal dames aan de koffietafel; tijd dat ik als man ook eens wat zeg. Vanuit een ooghoek zie ik namelijk afkeurende blikken. De zwijgzame dames van het Lyceum. Die proberen me zo duideijk te maken dat ik moet proberen om het niveau wat omhoog te krikken.

Vooruit dan maar; “Het mooie van een eigen piemel is dat je altijd iemand hebt om tegen te praten.”

Kijk, daar moeten ze even over nadenken.

22 Responses to Alle vrouwen zouden er één willen hebben

  1. K says:

    Hahahaha! We hebben er toch één. Nou ja, een heeeeeeeeel kleine dan. Maar niet om te plassen; das nou jammer.

  2. Mo says:

    Dat is nou het mooie van vrouwen: die kunnen toch wel praten ook al is er niks of niemand…

  3. peter louter says:

    De economische opleving van China schijnt vooral te komen door hun export van vibrators. Zegt genoeg :), al weet ik niet of ze er tegen praten.

  4. K says:

    Hèhè Peter! Geen reklame maken voor die belachelijke dingen! Lijkt me een sterk verhaal, vooral de kledingindustrie is hot in China-export.

  5. Patricia Vermeulen says:

    Waarom zou je praten tegen een piemel, als je dat ook kunt doen tegen degene aan wie hij vast zit?

  6. Karin says:

    Typiesche mannenpraat

  7. Zilvertje says:

    Oh, ik lig dubbel en de reacties zijn ook prachtig, nee, ik wil er geen, ik laat het dragen door een ander, wel zo makkelijk!

  8. Zusenzo says:

    Patriciahahahaha !
    Nou Rami, weer diep hoor.
    Dit doet je dashing look in tuxedo in één keer teniet : )

  9. Ramirezi says:

    @Karin; zou je denken, maar nee dus…
    @Patricia; tegen jezelf praten, raar toch…
    @Zusenzo; het werd allemaal zo serieus joh…

  10. Zwollywood says:

    ik zeg niks.

  11. Karin says:

    Goedemorgen, eerst ff inloggen….Reactie is geredigeerd

  12. Karin says:

    @Rami: Hoe zo nee dus?

  13. droomvrouwtje says:

    "slap geleuter" grinn kwam spontaan bij me op 😉
    xxxdromerke

  14. Thera says:

    Ik wil helemaal geen piemel hebben, al ben ik een vrouw. Het lijkt me lastig zo’n langwerpig aanhangsel, dat bij het minste geringste je ware gedachten tentoonstelt. Daarnaast is ie ook zo kwetsbaar. Nee, blijven jullie mannen maar lekker dromen. :-)Reactie is geredigeerd

  15. Isabella says:

    Hahahaha…leuk hoe een ieder elkaar aansteekt en verder wandelt met den piemel….hahaha…nou…ik ben blij dat ik niet zo’n aanhangsel heb zeg!
    Maar ja, zo ondergaat ieder mens zijn lot weer anders…gelukkig hebben we wel een minimini piemeltje waar je leuke hete dingen mee kunt beleven…. maar nooit de neiging gehad om tegen mn Kietelaar een gesprek te voeren…. ook niet een woord…dat komt natuurlijk door de grote…dat mannen uberhaupt tegen hun piemels praten….zegt al genoeg…hahahaha…echt een Freudiaanse invalhoek…leuk geschreven!
    Lieve
    groet
    Isabella

  16. de Stripman says:

    Een mooie observatie, Rami. Maar wij mogen dan iemand hebben om tegen te praten, vrouwen hebben altijd wel iets om over te praten…;o)

  17. Patricia Vermeulen says:

    Waarom raar? ik heb geen piemel, maar praat regelmatig tegen mezelf. Of tegen de computer, of het koffiezetapparaat, of de kast of…

  18. Ramirezi says:

    @Karin; omdat het allemaal vrouwen zijn die je hoort praten in mijn blogje…
    @Droomvrouwtje; 😀
    @Thera; haha, ja sommige gedachten wel…
    @Isabella; hoe kleiner hoe minder je er tegen wilt zeggen, zou dat het zijn…
    @De Stripman; je mag ook gezellig met hem zwijgen natuurlijk…
    @Patricia; dan vind ik mannen toch gezonder… ;DReactie is geredigeerd

  19. Appelvrouw says:

    Puh, ik heb elke nacht zo’n prachtding.
    En mijn man zegt dat hij er niet tegen hoeft te praten, ze begrijpen elkaar zo ook wel.

  20. Ron says:

    Interessante zaken breng je naar voren in je bioblog, Ramirezi. Bij ons zeiden ze altijd: ,,Beter één vogel in de hand, dan tien in de lucht.” Geen idee of dat hier mee te maken heeft.

  21. annet says:

    Rami toch!
    Mannen l*llen ermee.
    Maar het klopt wel
    wat je zegt:^)

  22. Eve says:

    Ik zou me toch afvragen waar ik dat ding moest laten tijdens het fietsen..??

Geef een reactie

