Project Catwalk – Carpocoris fuscispinus

Schuif op naar het puntje van uw stoel dames en heren want hier is al weer ons tweede elegante model.

Let u eens op de mooie zwartgepunte schoudervullingen en het fraaie blokjespatroon aan de achterzijde. De kleuren van deze combinatie zijn wat natuurlijker dan die van het vorige model; de extravagante Pyamawants. Hierdoor valt deze Carpocoris fuscispinus iets minder op.

Dit plaatje stemt me gelukkig; anorexia is zo te zien weer helemaal uit op de catwalk.

9 Responses to Project Catwalk – Carpocoris fuscispinus

  1. K says:

    Schoudervullingen zijn sinds de jaren tachtig "uit"volgens mij, maar het is wel een beauty anyway.
    Ik dacht dat je met een leerlingenproject kwam door die titel.

  2. antoinette duijsters says:

    Wat kunnen wantsen toch mooi zijn, maar het zijn dan ook superfoto’s.

  3. Ramirezi says:

    @K; ja dat pak uit de jaren tachtig, daar was ik nog eens breed in…
    @Antoinette; 🙂

  4. Karin says:

    Ze staan er mooi op!

  5. Aad Verbaast says:

    Die kan er wants van.

  6. Bart says:

    Ja mooi, de eighties zijn weer helemaal back! :))Reactie is geredigeerd

  7. Mo says:

    En zo prachtig in elkaar gezet ook!

  8. de Stripman says:

    Erg mooi, Rami ! Kan ik ze bij jou bestellen…;o)

  9. Maria-Dolores says:

    mooi! ik was eigenlijk komen kijken omdat ik dacht dat het een project van school was, kleding en verzorging ofzo.

Geef een reactie

