Toos elke nacht gemolesteerd

Elke nacht in elkaar geslagen worden, Toos zag het niet meer zitten. Ze wijst nog even aan waar het pijn deed van de klappen; in haar nek en in haar arm.

Die nek was versleten en ze bleek naderhand een slijmbeursontsteking in haar schouder te hebben. Volgens de dokter was er niets meer te doen aan die nek, maar ze hoefde geen pijn te lijden. Een flinke dosis morfine (die naderhand dus wat te veel van het goede bleek) zou de oplossing bieden.

“Maar elke nacht droomde ik dat ik in elkaar geslagen werd door die dikke kerel uit de Gouden Kooi, je weet wel, die Jaap. En ik voelde ook echt pijn, maar dat kwam niet door klappen, maar van die arm en nek. Ik durfde ’s avonds gewoon niet meer naar bed toe.”

Toos geeft nog even een levendige beschrijving van hoe ze in haar droom stilletjes achter Jaap langs probeerde te sluipen, maar op het laatste nippertje had die dikke bruut haar toch in de gaten en kreeg ze weer klappen. Blijf van mijn moeder af, papzak.

“Een paar weken terug werd ik midden in de nacht wakker, badend in het zweet, en ik zag het even niet meer zitten. Ik heb toen allemaal kaarsjes om mijn Maria-beeld gezet en heb de goddelijke wereld, mijn vader en mijn moeder, verzocht om het probleem voor mij op te lossen.”

“En toen gebeurde het; ik hoorde ineens een stemmetje in mijn hoofd.”

Nu word zelfs ik nieuwsgierig; “Wat zei dat stemmetje ma?”

“Het stemmetje zei; plak een pleister op je mond.”
Toos komt niet meer bij van het lachen.

Haar kennende heeft ze dat advies ook opgevolgd.

Inderdaad; “dus ik een pleister op mijn mond geplakt en weer naar bed. Wat denk je? Heerlijk geslapen, zonder dat Jaap me nog in elkaar kwam slaan.”

“Dus nu doe je nog steeds iedere avond een pleister op je mond?”

“Ja hoor, kun je het niet zien? Mijn snor is ook weg!”

11 Responses to Toos elke nacht gemolesteerd

  1. niko says:

    o, die Toos, die blijft cool, ondanks haar afschuwelijk nachtmerries:)))

  2. Annet says:

    Geweldig!

  3. K says:

    Pleister met dubbele werking! Leve Hansaplast!

  4. G.H. Duval says:

    Glimlach, natuurlijk aanbevolen!

  5. Zwollywood says:

    Mis ik iets als ik de foto en de tekst niet kan linken?

  6. ceesincambodja says:

    Tja, Toos, dat komt er nou van als je dat soort walgelijke programma’s kijkt…

  7. Annelies says:

    Cherish her !

  8. peter louter says:

    Misschien een goede tip voor Wilders en diens nachtmerries

  9. viktor loman says:

    Invloed van de TV.
    rené

  10. de Stripman says:

    Mooie wending aan het slot ! Prachtverhaal, Rami…;o)

Geef een reactie

