De Struisvogel Piet en de Kippen Piet

Vanmiddag in Den Helder, twee bijzondere Pieten die het verdienen even in het zonnetje te staan.

16 Responses to De Struisvogel Piet en de Kippen Piet

  1. Mo says:

    twee generaties piet, meen ik te zien?Reactie is geredigeerd

  2. K says:

    Familie van de blog-Discutantes soms?

  3. Luke says:

    Nou zij kunnen het wel steeds leuker maken.
    groet Luuk

  4. marsjan says:

    Ik vind het wel een beetje sneu voor de struisvogel en het kippetje…daar kunnen die ruggegraatjes toch nooit tegen!!

  5. kees smit says:

    Gek dat de kinderen nauwelijks onder de indruk zijn!

  6. Jos Goedmakers says:

    -twee bijzondere Pieten die het verdienen even in het zonnetje te staan-
    Ze zijn wel lekker ‘gebruind’…

  7. Wilma says:

    Zou je denken hè K. De discutantepieten ja! Ze hadden zeker een zonnetje verdiend!

  8. Aad Verbaast says:

    Altijd lachen als ik dit zie. Mooi vastgelegd. Mooi feest ook overigens.

  9. Linda says:

    Ze hebben er plezier in!

  10. gala says:

    ze hebben wel hele losse beentjes die Pieten van tegenwoordig 😉

  11. Coby says:

    je kunt het zo gek niet bedenken, je vindt het in Den Helder…. :-))
    Hartelijke groet,Coby

  12. Burro Holanda says:

    @Rami; Dit soort Pieten neemt m.i. zijn vak niet meer serieus. Ik hoop, dat Sinterklaas stevig ingrijpt. Er is al genoeg naar de*&^$!@ gegaan.

  13. Antoine says:

    GRappig! Ik merk al dat ik steeds minder schoensmeer nodig heb om me voor Zwarte Piet te schminken 😛

  14. ceesincambodja says:

    Kinderen die niet meer bang zijn voor Zwarte Piet en hangjongeren in Vogelaarwijken die de politie uitschelden.
    Waar moet het toch met Nederland naar toe?

  15. de Stripman says:

    Die struisvogel is toch overtuigender dan die kip, hoor…;o)

  16. Catharina Anna Maria says:

    Haha! Ik zag zaterdag in Zwolle de a%20href=.Reactie is geredigeerd

Geef een reactie

