Ik voel me bekeken

Heb jij ook wel eens jeuk? Of dat je even flink aan/in/door je neus moet peuteren?
 
Vast wel. Alleen wil je dat niet atlijd doen waar iedereen bij staat. We zijn tenslotte netjes opgevoed. Een mooi plekje zou dus de lift kunnen zijn. Even een paar verdiepingen privacy, zonder al die leerlingen die thuis gaan vertellen waar jij precies jeuk had.

Kijk nu eens goed naar het bedieningspaneel van mijn Otis lift. D’r zit verdorie een klein kijkgaatje. Ja, inderdaad, dat dingetje onderaan. Nu neem ik aan dat er geen speciaal opgeleide Otis-dwerg de hele dag aan de andere kant van het panel de boel in de gaten zit te houden. Ik heb nog wel even gekeken, maar ik zie ‘m  niet. Of hij duikt snel weg natuurlijk. Er zit wel iets achter dat  een camera zou kunnen zijn. Dan zit er iemand van het 24 uur per etmaal alerte Otis bewakingsteam mij te observeren. Op zijn breedbeeld. Peutert ook niet lekker.

Zal ik ‘m afplakken? Ach, misschien is het wel iets anders.

Wie weet wat?

13 Responses to Ik voel me bekeken

  1. K says:

    Je wordt stiekem gefilmd Rami! Of is dat een Margaritasyndroom?

  2. Mo says:

    Heb jij zo’n groot huis dat je een lift nodig hebt?
    Bij ons op kantoor is een ‘geheime’ romance aan de gang tussen twee schoonmakers m/v (van wie de man getrouwd met een ander). Dat meiske is niet al te slim en wij vinden dat ze tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Dus nu hebben we, langs onze neus weg, verteld dat er in de lift en in de werkkasten (de plaatsen delict bij uitstek), camera’s hangen….vorige week kwamen ze samen uit een toilet.

  3. Jos Goedmakers says:

    Misschien vriest je tong er rond het weekeinde wel aan vast. Opgelost.

  4. Coby says:

    Het is een prullenbakje voor wat je uit je neus peutert…..Hartelijke groet, CobyReactie is geredigeerd

  5. de Stripman says:

    Het is natuurlijk louter voor de veiligheid. Stel je voor dat er brand uitbreekt en de lift zit klem tussen twee verdiepingen. Dan wil je toch kunnen zien of er iemand in zit die gered moet worden ?
    Of het is gewoon een klinknagel en je bent paranoïde aan het worden…;o)

  6. Antoine says:

    Zal er een fisheyelens in zitten? Dat zou geweldig grappige beelden kunnen opleveren:P

  7. Aad Verbaast says:

    Maar je hebt toch maar een vinger nodig om bijvoorbeeld in je neus te peuteren of aan je kont te krabben. Kijk, en er zit maar een kijkgaatje. De vinger van de andere hand kun je gewoon gebruiken om dat gaatje af te dekken.
    Niet slim.. dat hadden er twee moeten zijn..:-)

  8. pacopainter says:

    Ik zou nog intenser gaan peuteren

  9. demio says:

    Als je met je rug er naar toe gaat staan, ziet niemand iets 🙂

  10. Ramirezi says:

    @K; haha…
    @Mo; hou ze in de gaten…
    @De rest; dank voor de tips. Maar wat zou ’t nu echt zijn….

  11. ceesincambodja says:

    Is waarschijnlijk het paperclip-gaatje van het blog van Stripman.

  12. Zusenzo says:

    Er mist gewoon een schroefje.
    Dat zo’n doorgaans opgewekte biologiemeester zo paranoia kan zijn ? : )
    Heb je onlangs les gegeven in paddo’s ?

  13. Ramirezi says:

    Ik heb nog eens terug staan gluren, volgens mij kun je er een stekkertje in steken…

Geef een reactie

