Ramirezi in volleybal tenue

Volleybal tenue

Eigenlijk deed ik gewoon mee voor de gezelligheid. Toernooitje. Bleek ik opeens met mijn team in de elitepool te staan. En zo fanatiek ben ik nu ook weer niet op sportgebied. Dat hadden de leerlingen die kwamen aanmoedigen ook al snel door. Een apart soort fans.

“Meneer Ramirezi, niet met uw armen over elkaar staan!”
“Zag u die bal echt niet aankomen?”

Niet echt, want eigenlijk was ik ergens anders met mijn gedachten. Aan de andere kant van het net stond een jonge dame in flitsend volleybal tenue. Denk ik tenminste. Met kniebeschermers aan.
Die deed me toch ernstig denken aan Lara Croft en zo via een omweg toch ook nog even aan Croisabel. Die is helaas niet zo aktief meer, maar de fijnproevers weten vast nog wel dat zij ooit een Lara Croftje als avatar had.

Mijn eigen tenue mocht er ook wezen, een iewat verwassen shirtje van de school, normaliter in gebruik als pyama. Met een bijpassend rood kort broekje omdat ik verder niets kon vinden. Kleurt ook zo leuk bij mijn hoofd. En oude hardloopschoenen waar zo te ruiken lang geleden iemand in was overleden. Dat zal ik zelf wel zijn geweest.

Vandaag kwam ik mijn jonge fans weer tegen op school. Ze waren “blij dat ik mijn normale kleren weer aan had”.

Ik ook.

18 Responses to Ramirezi in volleybal tenue

  1. Maria-Dolores says:

    Rami,
    bij mij ontbreekt de belangrijkste foto, ik zie alleen die twee meisjes!

  2. Jos Goedmakers says:

    Rami is die Chinees Maria-D. 😉

  3. Ramirezi says:

    @Niko; fijn, nog zo’n fan…
    @Maria; ik sta wat meer naar achteren in de opstelling….
    @Jos; links Niko, rechts Maria-D…

  4. Zoë says:

    hahaha, ik zag ook Rami Flater voor me!

  5. Ingrid van den Bergh says:

    Oh, Ramirezi, wat jammer dat ik er niet bij was om je daar rond te zien huppelen in je macho-tenuetje.
    En die Lara Croft, woont die misschien in "My life"?Reactie is geredigeerd

  6. kees smit says:

    Nee, Rami, geen foto’s, die zouden afbreuk doen aan de beschrijving.

  7. k says:

    Nou moe, hè hè. Die leerlingen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
    Guust is trouwens een heel inventieve vent; ik ben fan van um.Reactie is geredigeerd

  8. de Stripman says:

    Goh, Rami, nooit gedacht dat je zo n aantrekkelijke jongedame was…;o)

  9. brekebeen says:

    Vreemd ventje ben je, Rami!
    En volleyballen, dat is heel veel en heel snel bewegen, het liefst met de bal…

  10. gala says:

    hahahaha…ja de beste fans zijn je leerlingen 😉

  11. Mo says:

    Ik verwachtte een foto van jou in actie! Weer mis. Maar er zal toch wel een leerling een foto van je gemaakt hebben met een mobieltje?

  12. Linda says:

    Flater ja, met zo’n teveel gewassen tshirt:)

  13. pacopainter says:

    lekker strak

  14. Zusenzo says:

    O wat erg, je dress-sense.
    En je kan er zo fraai uitzien weten we van première foto’s.
    Moest wel aan een blog van me denken: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/177976

  15. Ramirezi says:

    @Zusenzo; wow, je blogje is op mijn lijf geschreven (sommige stukjes dan…)…

  16. Croisabel says:

    Hoi Rami!!
    Wow, een body om van te likkebaarden….. 🙂
    Leuk van je te horen!!

  17. Ramirezi says:

    @Croisabel; en van jou!

Geef een reactie

