Het valt tegen wat ze van je blogje onthouden

27 Responses to Het valt tegen wat ze van je blogje onthouden

  1. Rob says:

    Dan moet je ons ook even bellen om het uit te leggen.

  2. Ramirezi says:

    Geef even je nummer Rob…

  3. Jezzebel says:

    Wat mooi!
    Dat blogje heeft dus nogal impact, het kan elk facet van je pyramide vertegenwoordigen.

  4. marsjan says:

    Dat van die mosselseconde-lijm weet ik nog hoor… :))

  5. iris kijkt says:

    Beetje ‘ouwe koek’, typisch een statistiek- gedachtengang. Ik heb wel eens schrijvers gelezen, waar ze vertelden over een boek wat hen als het ware het leven gered heeft,bijna letterlijk,en zo’n boek ken ik ook en ik weet nog waar ik het las , op Vlieland, en of ik er tien procent van onthouden heb , lijkt er dan niet zo toe te doen, was trouwens het boek ‘Segou’ van Maryse Conde , het eerste deel.Dit soort lijstjes zien dus ‘de ervaring’over het hoofd.Hoewel ze er nog even toevoegen ’80 procent wat we persoonlijk ervaren hebben’, wat eigenlijk elke categorie kan omvatten en zo klopt het dan weer aardig, maar wat je gelezen hebt kan het blijkbaar niet zijn. Vriendelijke groeten.Reactie is geredigeerd

  6. Jacopone says:

    Hier komt de docent boven: leerzaam. En bedankt :–)Reactie is geredigeerd

  7. iris kijkt says:

    Erger is natuurlijk dat je met zo’n erg oud schemaatje meteen alle handen op elkaar krijgt, alsof het een nieuwtje is , en zonder eigen commentaar van jou kant.Nou ja, erg is het niet trouwens , het is gewoon niet erg uitdagend.Iets wat men al 80 keer gelezen heeft ,en zonder eigen interpretatie , vooral dat.En men doet hier of het een nieuwtje is , dat is grappig.Reactie is geredigeerd

  8. viktor loman says:

    Dus we onthouden 355 %.
    Valt me niks tegen.
    rené

  9. Aad Verbaast says:

    Het is nu al de viede keer dat ik toch weer even ga kijken wat er ook alweer opstond. Ik vergeet het de hele tijd. Het is niet uit te leggen!

  10. kees smit says:

    Nou, dan zal ik het nog één keer uitleggen (in de hoop dat ik dan zelf onthou).

  11. Thera says:

    En dan heb je nog de factor, van wat er gelezen wordt in de tekst. Iedereen lijkt er iets heel anders uit te halen. Dat zou te verklaren kunnen zijn, door de 10% die ook onthouden wordt, de rest is eigen invulling. 😉 Inspirerend blog dit!

  12. Catharina Anna Maria says:

    Wil je dat we alles onthouden???

  13. Maria-Dolores says:

    95% van wat we uitleggen aan anderen. en dan heb ìk weer eens ergens gelezen dat je vooral goed dingen uit kunt leggen die je zelf nog niet helemaal snapt. kun je nagaan 🙂

  14. Kokopelli says:

    @Ramirezi: Mooie samenvatting Rami. Laat dat een lesje voor ons allemaal zijn… ;-)))
    Groet,
    Kokopelli

  15. Zusenzo says:

    Ben het nu al weer kwijt .
    Waar ging je bijdrage van vandaag ook alweer over ?

  16. Ramirezi says:

    @Iris kijkt; het ging me juist om jullie reacties…

  17. Beus says:

    Wat kunnen we toch veel onthouden.

  18. martien says:

    Het hoeveelste onderzoek? 🙂

  19. Mo says:

    en geef je nou ook volgens die methode les?

  20. de Stripman says:

    Dan ben ik blij dat ik, op passieve wijze, alleen maar door af en toe je blog te bezoeken, een bijdrage lever aan het toenemen van jouw kennis, Rami. Door het aan ons uit te leggen onthou je het zelf immers het beste !
    Bedankt en graag gedaan…;o)

  21. edu says:

    Hij is leuk!

  22. Ingrid van den Bergh says:

    M.a.w.: we zijn dus nogal IK-gericht (de percentages 70, 80 en 95). Voor de rest zijn we nogal audiovisueel ingesteld.Reactie is geredigeerd

  23. wijffie says:

    *dwaalt af*

  24. Zwollywood says:

    ik zeg niks

  25. Antoine says:

    En daarom is het niet verkeerd om nog eens wat te herhalen op je blog 😉

  26. Ivy says:

    En als dit onder de discussieblogs valt scoort het dus goed 😉

  27. martin says:

    Lijkt me voor een leraar een zeer vermoeiende opdracht in te houden.

Geef een reactie

