School Gangsta scoort Chicky

Bono is stoer. Een echte School Gangsta. Broek met kruis tussen de knieën, elke dag een ander petje. Op zijn vorige school dacht hij zelfs stoerder te zijn dan de docenten. Daarom zit hij nu bij mij.

Dat gaat prima. We hebben toen hij kwam goede afspraken gemaakt en zijn hem daarna gaan behandelen als een gewone leerling. Dat was hij misschien niet meer zo gewend. Maar het werkt wel, onder elke Gangsta zit immers een normale leerling.

Roos is lief, vinden alle jongens. En het lijkt wel eens alsof dat wederzijds is. Blond haar, blauwe ogen, altijd vrolijk.

Vanmiddag had ik pauze-toezicht. Daar zag ik onze twee hoofdrolspelers al staan. Nogal innig in de knoop met elkaar.

Ondanks alles toch maar even Roos waarschuwen, dacht ik. Dus zei ik tegen de kluwen in het langslopen; “Kijk je wel een beetje uit met wie je omgaat?”

“Ja hoor meneer, ik zal er om denken”, antwoordde Bono.

7 Responses to School Gangsta scoort Chicky

  1. K says:

    Hahaaha! Je bent discreet Rami, ahum.

  2. Ramirezi says:

    @K; Elke gelijkenis met de werkelijkheid berust op toeval…

  3. Mo says:

    Hij is niet op z’n mondje gevallen!

  4. de Stripman says:

    Mooi…;o)

  5. gala says:

    rami, u is een docent naar mijn hart vooral ook zoals u over bono schrijft

  6. Mephisto says:

    Laat zich zijn chicky niet zomaar afnemen, blijkbaar.. 🙂

  7. Bart says:

    Haha, hij is heel leuk, ja! :))

Geef een reactie

