Afbraak van de barricaden – Les Misérables

Na de allerlaatste voorstelling van Les Misérables, afgelopen zondag in Carré werd direct al begonnen met de afbraak van de barricaden. Tom mocht de laatste voorstelling komen bekijken en wist nog te vertellen hoe die barricaden werken.

Iedere helft van de barricade is een klein soort autootje, waar ook de hele voorstelling een ‘barricade-chauffeur’ in zit. Toch een grappig idee.

Nu dat het écht helemaal voorbij is kan ik het toch niet laten nog een foto op het blog te zetten van mijn twee favoriete personages; Gavroche (Tom), die op deze foto wat moeite heeft met het flitslicht en Javert (Wim van den Driessche). Gewoon omdat ik zoveel plezier aan ze heb beleefd.

Maar is het eigenlijk wel echt voorbij? Les Misérables zal overal ter wereld gespeeld blijven worden, en wie weet ooit keert Tom er ooit nog eens in terug.

Ik hoop het.

8 Responses to Afbraak van de barricaden – Les Misérables

  1. K says:

    Die Javert lijkt wel een Madame Tussaud!
    Beetje creepy uitstraling. Je zoon ziet er prachtig uit. De carriere groeit! :))

  2. Ab Klink says:

    Dat kunnen ze Tom in ieder geval niet meer afpakken.

  3. ceesincambodja says:

    Oei, ik was het.

  4. Zusenzo says:

    Voor de hoofdrol neem ik aan : )

  5. Theodorus says:

    Ik weet nog jouw blogs over de audities.
    Leuke afronding.

  6. rob says:

    Wat een trots en wat een liefde.
    Mooie blogbijdrage.
    Natuurlijk ook complimenten voor Tom!
    groet rob.

  7. Tante Til says:

    Ik neem aan dat Tom een geweldige tijd heeft gehad. Het is ook een mooie musical. Anderhalf jaar geleden heb ik de musical in Londen gezien, en bijna 20 (!) jaar geleden in Carre.

  8. Ramirezi says:

    Jammer dat je deze gemist hebt Tante… 😀

Geef een reactie

