Wat verwacht je van een docent?


Het antwoord van de leerlingen staat op de muur in de docentenkamer.
Vandaag gezien op het gastvrije Edison College te Apeldoorn.

Super motiverend.

17 Responses to Wat verwacht je van een docent?

  1. Mo says:

    Een leraar die hooge seivers geeft, ja die kan zeker wel tegen een geintje…

  2. rob says:

    Ramirezi, ook dit blog verdient weer een hoog seiver!
    groet rob.

  3. antoinette duijsters says:

    :-)))

  4. Iers Dagboek says:

    Maar als je een gijntje uithaal ken je wel mooi slegte ceifers krijge

  5. Catharina Anna Maria says:

    Pas je echt in dit profiel?
    Nu de muur van de docenten……

  6. peter louter says:

    Wel eens met CAM.
    Is er eigenlijk nog wel voldoende overeenstemming tussen docenten en leerlingen over hun verwachtingen te opzichte van elkaar?

  7. K says:

    Hij moet hoge seivers geven!
    Vooral voor Nederlandse taal, hihi!

  8. Ramirezi says:

    @Allen; dat is juist zo leuk – alle antwoorden zijn overgenomen; ook "weet niet" of taalvauten…

  9. ceesincambodja says:

    Iedereen heefd het gras voor mun foeten weggemaait met die seivers.

  10. Maria-Dolores says:

    geweldig!!
    vroeg me even af of het helpt, of het iets veràndert, bedoel ik, maar ik vind het erg mooi gedaan…

  11. Theodorus says:

    Als ze het hier op het VKBlog nog eens over satire hebben, wil ik wel doorverwijzen..

  12. de Stripman says:

    Mooi ! Is er ook een wandplaat met de eigenschappen van de idelae leerling…;o)

  13. eva says:

    Wilde dezelfde reactie geven als mijn voorganger: waar moet een goede leerling aan voldoen?
    Ben benieuwd waar ze dan mee komen!
    gr eva

  14. Zoë says:

    hahahaha! Nou, hooge seivers natuurlijk!

  15. gala says:

    voor mij sprong die: ‘lekker ruiken’ eruit 😉

  16. Kokopelli says:

    @Ramirezi: Ja, als je dáár als docent al geen inspiratie meer uit kunt putten weet ik het ook niet meer. Van mij krijg je het seiver twee in aanbevelingsvorm.
    Groet,
    Kokopelli

  17. Zusenzo says:

    Wat een geweldige talking wall.
    Vooral de "hooge seivers" vallen op.
    Daar valt nog heeeeeel veel werk te verzetten.Reactie is geredigeerd

Geef een reactie

