De weg van de kegel

Nou eerst staan ze nog gewoon op de baan, die pinnen. Je probeert natuurlijk een spare, een strike, een double, een turkey, of misschien zelfs een four bagger te gooien. En daar blijft het ook bij; proberen.

Maar als je er dan ééntje hebt geraakt dan begint de weg van de kegel. Eerst in een soort van draaiende trommel omhoog.

Dan met z’n allen gezellig in een mandje.

En als laatste in de rubberen toeters, al helemaal in de driehoeksopstelling.
Klaar voor het volgende rondje.

8 Responses to De weg van de kegel

  1. Kokopelli says:

    @Ramirezi: Met dank voor het leuke kegelkijkje achter de schermen. Hoewel ik me in eerste instantie bij het zien van de titel eigenlijk iets héél anders voorstelde ;-)))
    Groet,
    Kokopelli

  2. ceesincambodja says:

    (Ik ben even met stomheid geslagen en niet in staat om inhoudelijk te reageren. Waarom? Ik kreeg net een mailtje van mijn zoon dat hij vorig jaar het huis heeft opgeruimd en daarbij mijn hele archief in Nederland -dagboeken sinds 1956, negatief- en fotoalbums, dia’s, platen, cd’s en boeken heeft laten vernietigen!)

  3. kees smit says:

    Tegels lichten is dit, maar dat is leuker.

  4. rob says:

    Rami, ik ben er ook wel eens een kwijt geraakt. Maar mocht zelf niet kijken! Ik ben jaloers op jou, dat jij wel zelf hebt mogen zoeken!
    groet rob.

  5. Aad Verbaast says:

    Ik kende de termen niet, maar vooral die "four Bagger" vind ik wel een echte vondst! :-))

  6. Moedermethond says:

    ik dacht altijd dat er een illegaal achter die baan zat om die dingen weer rechtop te zetten!
    (nee hoor, geintje)Reactie is geredigeerd

  7. Ramirezi says:

    @Cees; ik leef met je mee…
    @Kokopelli; ik had al verwacht dat je op de kegel af zou komen 😀
    @Rob; ik zag ‘m liggen…
    @Aad; Trouwens; ik heb nog wel een lucky double gegooid. Ook mooi..
    Ik was mee als begeleider, maar ineens alle kinderen kwijt. Die bleken dus met de beheerder tussen deze vingerverwijdermachienes te lopen…

  8. paco says:

    Ja, ik dacht eerst even dat het over een kater ging

Geef een reactie

