Hell’s Kitchen – Say cheese !

Muizenvalhell02

Een bijzonder spannende aflevering, volgens chef Ramsay-rezi. We hopen tenminste die ene gast te verleiden om een hapje te komen eten. Dan mag hij of zij daarna met volle buik weer chillen in de achtertuin.

Morgenochtend weten we meer.

22 Responses to Hell’s Kitchen – Say cheese !

  1. ate says:

    En morgenavond is hij weer terug voor meer kaas…

  2. Grutte Pier says:

    The Matrix?

  3. Jezzebel says:

    Ik moest erg om je lachen.
    Je bent voor Gordon Ramsay aan het spelen!
    Dat wordt lachen in de keuken. 🙂

  4. Mo says:

    Is dat die muizenval http://www.youtube.com/watch?v=QcuJ0qr6vgs
    En ga je het slachtoffer dan gebruiken in je lessen?Reactie is geredigeerd

  5. Jezzebel says:

    @Rami, ik begrijp nu dat mijn opmerking nogal dommig was.
    Maar ik kijk niet zoveel televisie…
    Ik had natuurlijk moeten vragen, wat ga je maken?

  6. Blew says:

    The second mouse gets the cheese…

  7. Francis says:

    Hai Rami
    je bent nog steeds lekker bezig zeer passende titel!
    wen een echte cliffhanger

  8. Ramirezi says:

    @Mo; ha, die van Dorus kende ik nog niet, wel erg wreed, haha…
    @Jezzebel; ik hoop zo’n zelfde foto, maar dan met een muisje erin, ik zag ‘m net onder de vaatwasser wegduiken…
    @Francis; ik keek ook echt naar Hell’s Kitchen, dan mag het vast wel van de chef…

  9. K says:

    Dit is de wereldberoemde, muisvriendelijke ramival?

  10. ceesincambodja says:

    Het moet ook niet gekker worden, met die Partij voor de Dieren.

  11. Tomaso says:

    Spannend!

  12. Linda says:

    Kaas fondue een idee?

  13. kuifje simon says:

    Heeft dat stukje kaas ook een staartje ?

  14. Ramirezi says:

    @K; ja hoor, dat is ‘m…
    @Allen; UPDATE UPDATE UPDATE – HELL’S KITCHEN was helemaal empty this morning – het blokje kaas mag het nog een nachtje proberen…

  15. de Stripman says:

    Wat verwacht je nou, Rami ? Muizen die in jouw keuken komen, die kunnen toch niet zo dom zijn dat ze zich zo in de val laten lokken…;o)

  16. de Stripman says:

    Trouwens over muizen gesproken: Ik verwacht eigenlijk elk moment kuikens bij van Beleef de Lente. Moeder zit zo onrustig op haar eieren…;o)

  17. de Stripman says:

    Ik zie dat de link niet werkt… Eens kijken of het nu wel lukt:http://www.beleefdelente.nl/steenuil, dus…Reactie is geredigeerd

  18. paco says:

    Hoe liep het AF?

  19. Ivy (Heyta) says:

    De achtertuin lijkt me niet ver genoeg. Tuin van de buren?
    Maar ik zie dat het nog niet gelukt is. Misschien een keertje stofzuigen, zodat er anders niets te vinden is….. ;-))))
    (ik denk nu aan mijn eigen keuken, hoor!)

  20. ate says:

    En….vanavond beschuit met muisjes?

  21. Ramirezi says:

    Wah, hij loopt er gewoon omheen terwijl we erbij zitten…
    @Stripman; leuke uiltjes!

  22. K says:

    Haha! Muizen worden met het jaar intelligenter.

Geef een reactie

