Ramirezi-art: Glazenmaker in lood

Vleugel Glazenmaker

Glas in lood maar dan anders; Glazenmaker in lood©.

Echte kunst en toch niet zo heel erg moeilijk te maken, want het groeit vanzelf.

Je neemt de vleugel van een door de kat van je schoonmoeder te grazen genomen Glazenmaker. Die fotografeer je met de border als achtergrond. 

Als laatste in je fotobewerkingsprogramma nog een beetje de kleuren versterken en daar is de organische kunst al. 

Succes!

Vleugel Glazenmaker

41 Responses to Ramirezi-art: Glazenmaker in lood

  1. Mo says:

    Het eerste probleem is dat ik geen schoonmoeder heb.
    En die heeft geen kat.

  2. maria-dolores says:

    jee, da’s echt mooi, een soort kaleidoscoop

  3. Annet says:

    Ach práchtig……

  4. Kokopelli says:

    @Ramirezi: Prachtig gemaakt.
    En dat (bijna) zonder Photoshop of Gimpschoenen, maar helemaal door moedertje natuur zelf gemaakt.
    Mooimooi!!
    Groet,
    Kokopelli

  5. Mo says:

    ja dat was ik natuurlijk nog vergeten: het zijn prachtige foto’s! sorry.

  6. meneer_opinie says:

    De kat van mijn schoonmoeder (overigens een schat van een mens) woont wel erg ver weg. Mag ik ook vleugels van door-de-kat-van-de-buren-gevangen glazenmakers gebruiken? Want zulke mooie foto’s wil ik ook wel eens maken.

  7. ramirezi says:

    @Mo; Meneer Opinie heeft een alternatief
    @Meneer Opinie; tuurlijk – creatieve oplossing van je…
    @Maria; zo’n kartonnen kokertje – ja nu je het zegt zie ik het ook…
    @Koko/Laila/Annet; dank…

  8. beus says:

    En vergeet niet de lens op close-up te zetten, hoewel er natuurlijk andere alternatieven zijn.
    Leuk gevonden.

  9. galadriel says:

    jemig man, wat mooi, ga ik aan Dochter laten zien!

  10. Blew says:

    4, 5, 6 en 7-hoeken. Toch knap van die natuur.

  11. Jezzebel says:

    Mooi he, als het goddelijk is.

  12. Jezzebel says:

    @Blew, ik kom niet verder dan 6?
    Vergissing, op de derde rij van onder daar zag ik toch 7 🙂

  13. Noud Hovius says:

    Hoi rami, wat een geweldige plaatjesmaker ben je! En je hebt meteen een functionaliteit blootgelegd die hyves wel heeft en dit blog niet, de attendering. Dank!

  14. Bart says:

    Jaaa! Prachtig…ik zie vierhoeken, vijfhoeken en zeshoeken, perfect aansluitend.
    Inderdaad heel mooie organische kunst. En dan te bedenken waar het vandaan komt…
    Top….en dik aanbevolen, natuurlijk!
    groet Bart – net wakker geschud door een Hyves-belletje 🙂

  15. Satuka says:

    gaaf! En ja.. die Hyvesmail werkt prima ;)!

  16. De Stripman says:

    Net iets later de mail gechecked dan mijn voorgangers. Maar ik ben niet minder onder de indruk…;o)

  17. draakhond says:

    Origineel en inspirerend! Vanmorgen kwam de kat van de buren aan met een roodborstje, maar of dat ook een kunstwerk gaat worden?

  18. rene louman says:

    Je wordt steeds beter zeg, prachtig.

  19. Antoine Robbesom says:

    Heel fascinerend al die natuurlijke veelhoeken, Rami! Weet je of er ooit onderzoek gedaan is naar deze veelhoeken en of deze een of andere functie hebben?

  20. cor3306 says:

    de natuur is een soort van toevalskunst en geeft het mooiste mozaiek( maar je laat het ons wel uitgekiend zien)

  21. Smokey Robbinson says:

    Heel mooi ramirezi,
    net Art Deco, organische kunst of Tiffany glaskunst.

  22. sprakeloos says:

    Bewondering voor de natuur en waardering voor je creativiteit.
    Vallen katten glazenwassers aan. Wat zijn het ook een krengen.

  23. K says:

    je had ons moeten laten raden!
    Waren we nooit achter gekomen.

  24. koen says:

    Prachtig, zo ook de bijdrage die je noemt!

  25. ceesincambodja says:

    Hoezo gaan macrolens(ring)?
    Je mag niet jokken, Rami.
    Ceesgegroetje

  26. Catharina Anna Maria van Vliet says:

    Echt mooi die kleuren.

  27. martin says:

    Ben nu toch wel benieuwd of
    glas in lood hiervan is afgekeken.
    Is dit ook een blauwe glazenmaker?

  28. Martien says:

    Heel mooi. Gaudi? Of een "doodgewone" libelle? 🙂

  29. paco painter says:

    Prachtige bijdrage

  30. Ivy (Heyta) says:

    Prachtig! Jugendstil, of Art Déco.
    Ik zal de poefjes instrueren……

  31. Annelies says:

    Daar kan geen architect of kunstenaar tegen op: wow!!

  32. Zwollywood says:

    Zo mooi is de natuur.

  33. ramirezi says:

    @Beus; ook dat, al denkt Cees dat ik een macro-ring heb…
    @Gala; en, vond ze ’t mooi?
    @Blew & Jezz; leuk spelletje – hoeken tellen….
    @Noud, Bart, Satuka, Stripman; hihi, ik dacht ik probeer de Ramihyves even uit, resultaat boven verwachting…

  34. ramirezi says:

    @Draakhond; moeilijker, denk ik ook…
    @Rene; dank..
    @Antoine; het zal iets met de belastbaarheid te maken hebben – biomechanica – mooi vak…
    @Cor; het lijkt toeval, maar toch kun je ze uit elkaar houden dankzij de vleugels…
    @Smokey; ja zo’n lamp hebben wij ook nog gehad, beetje uit de mode nu denk…

  35. ramirezi says:

    @Sprakeloos; ze spelen er mee…
    @K; jij toch wel denk?
    @Koen; 😀
    @Cees; echt…
    @Catharina; 😀
    @Martin; ja, dit is een blauwe…
    @Martien; een echte Ramirezi…

  36. ramirezi says:

    @Paco; dank je!
    @Ivy; jij kent je klassiekers…
    @Annelies; vind ik ook..
    @Zwolly; exact…

  37. Klaas A. Mulder says:

    Vandaag echt glas op mijn blog.

  38. Kees Smit says:

    Wat een schoonheid, Rami!

  39. Ate says:

    Lijkt er inderdaad op, mooie foto’s !

Geef een reactie

