Naakt en geblinddoekt voor de klas

Torso met hoofd

We hebben lang op haar gewacht, meer dan een half jaar. Mijn geduld was bijna op en toen stond ze ineens voor me.

Het leek me leuk om haar even voor te stellen aan mijn klasje vol nieuwsgierige types. Die vonden haar direct al fascinerend, terwijl ik haar alleen nog maar naar binnen droeg. Ze zat zelfs nog in de doos. De spanning liep snel op toen ze meer en meer van zichzelf liet zien. Eerst ontdeed ik haar van een schokabsorberende plastic jas. Daarna moest het papier er aan geloven. Alsof ik een mummie aan het afwikkelen was.

Er ging een schok door het klasje; "Waarom is ze geblinddoekt meneer?"
De vraag klonk angstig. 

Ik bekeek haar nog eens goed. Naakt en geblinddoekt voor de klas, zou dat een nachtmerrie van een beginnende docente kunnen zijn?

Wat later bleek het geen blinddoek te zijn maar een verband.

Torso met hoofd
Torso met hoofd

24 Responses to Naakt en geblinddoekt voor de klas

  1. Mo says:

    O, ik dacht al dat Vrouwe Justitia je kwam versterken

  2. maria-dolores says:

    ze is wel mooi…

  3. martin says:

    Met vind ik haar mooier.

  4. zilver says:

    Ze is ook van binnen erg mooi.

  5. Kokopelli says:

    @Ramirezi: Ik dacht even bij het zien van de titel: "Gaat Ramirezi nu óók al beginnen?" ;-)))
    Toffe meid overigens. Daar scoor je punten mee…
    Groet,
    Kokopelli

  6. K says:

    Ow, ja! Deze is wel heel erg naakt. Tot op het bot zeg maar.

  7. burro_holanda says:

    Ik heb haar zusje op school. Die is wel een stuk kleiner en was zelfs gratis!

  8. De Stripman says:

    Ware schoonheid zit ook van binnen…;o)
    Deze inkopper kon ik toch niet laten passeren. Ik had wel al een vermoeden toen ik de titel zag en naar beneden scrollde…;o)

  9. Jezzebel says:

    Hoezo we hebben lang op haar gewacht?
    "Haar’ geslacht is mij volstrekt niet duidelijk.
    Waar leid je uit af dat zij geen hij is?

  10. Kokopelli says:

    @Jezzebel: De vorm van het strottenhoofd, dat maakt deze een zij ;-)))

  11. cor3306 says:

    het begint zo spannend…..en dan komt toch een beetje de ontnuchtering; je had me even weer op het verkeerde been Rami( en dat is mijn linker, die kan weinig hebben….. 😉

  12. ramirezi says:

    @Mo; had ook gekund, maar ja – ik geef biologie..
    @Burro; blij dat ik haar niet zelf hoefde te betalen..
    @De Stripman; dat noemen we hier spieken…
    @Jezz en Koko; een stukje lager ontbreekt een essentieel onderdeel..
    @Cor; ah, jij bent minder visueel ingesteld dan Jan…

  13. Kokopelli says:

    @Ramirezi: Komt die foto van het essentiële onderdeel dan nog?
    Ik was al dik tevreden met het vrouwelijke strottenhoofd; wat Jan en Cor nou weer allemaal willen, het is ook nooit genoeg hè… ;-)))

  14. Smokey Robbinson says:

    Mooie "leermiddelen" zijn er tegenwoordig. Aangepast aan de eisen des tijds?
    Ik herinner me nog exemplaren van een soort papier maché, met kleine haakjes om de organen vast te haken. Je had vast keus tussen een manlijk of vrouwelijk exemplaar ramirezi….:))))) Klopt hè???

  15. Catharina Anna Maria van Vliet says:

    @Ramirezi: Je bedoelt dat er een overbodig stukje ontbreekt!

  16. paco painter says:

    het gaat om de schoonheid van binnen

  17. Ivy (Heyta) says:

    Ze geeft zich wel heel erg bloot ;-)))
    Wij hebben bij ons op school haar vriendje.
    Wat zegt dat over de school (de docent) of ze een mannetje of een vrouwtje bestellen?

  18. laila says:

    IK moest even denken aan een schilderij van Ans Markus.
    Met windsels.

  19. rene louman says:

    Stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren 🙂

  20. ramirezi says:

    @Koko; het mist dus dat wordt moeilijk..
    @Smokey; tien jaar geleden hadden we nog een echt skelet staan. Dit is mijn derde soort torso, de eerste was van gips en dat gaat brokkelen, de tweede van zacht plastic dat wat speelgoed achtig aanvoelde en deze is van een kwalitatief betere soort kunststof. Ik vind het belangrijk dat leerlingen er lekker zelf mee kunnen puzzelen zonder dat het direct kapot gaat…
    @Catharina; ja vind jij !
    @Ivy; voor de voorlichting heb ik weer plastic jeweetwellen hoor…
    @Laila; ja klopt, nu je het zegt…
    @Rene; nog even wachten graag 😀

  21. Kokopelli says:

    @Ramirezi: Dat zie ik nou eens net. Als Vrouwe Ivy reageert blijken er ineens toch wél van die plastic jeweetwellen te zijn…
    De volgende keer log ik gewoon als haar in… ;-)))

  22. zusenzo says:

    Was even bang dat je een lesje SM ging geven : )

  23. MevrouwJuf says:

    Mevrouw Juf is terug!

  24. ramirezi says:

    @Koko; verschil moet er zijn…
    @Zusenzo; nou, daar heb ik eerlijk gezegd niet zo’n verstand van…
    @Mevrouw Juf; ha fijn – Ramivrouw is ook sinds kort een Juf…

Geef een reactie

