De knappe koppen van mijn collega’s

Fright Night

Kijk, dit zijn mijn collega’s. Nou ja, een selectie dan. Alleen de mooisten hebben het gehaald, we moeten streng zijn. Je snapt het al, gisteravond hadden we een feestje op school; Fright Night. De docenten hadden er flink werk van gemaakt, meer zelfs dan menige leerling. Pubers vinden eng op school komen misschien wat eng.

Het hoogtepunt van de avond was een optreden van een aantal jonge collega’s, dat je hieronder kunt bekijken.

Straks hebben we misschien wel docenten van 67, dan hoef je je niet eens meer te verkleden om Thriller te dansen.

Fright Night
Fright Night

19 Responses to De knappe koppen van mijn collega’s

  1. K says:

    Leuk ingestudeerd!
    Tja, de leerlingen moeten nog oefenen op Halloween, qua kleding!

  2. Kromme Reintje says:

    Docenten die nu de 65 jaar halen vinden het meestal jammer om te stoppen.

  3. Jezzebel says:

    De verkleedpartijen zijn prachtig.
    Maar het geluid van het filmpje doet pijn aan mijn oren.
    Toch aanbevolen natuurlijk.
    Heb je genoten? 🙂
    .

  4. beus says:

    Mooi gedaan.

  5. Jasperijntje says:

    Leuk georganiseerd en dat docenten niet saai zijn hebben ze nu wel geweten. Prachtig gedaan.
    Halloween is nog niet helemaal ingeburgerd op vele scholen ….in Nederland. Zoiets krijg je van huis
    uit mee. Ze zouden als voorafje een echte Amerikaanse Halloweenfilm kunnen bekijken…haha.
    Gr, Jaslinda

  6. ceesincambodja says:

    ‘Frait nait’? Gebakken avond? Waarom nou toch. Waarom niet gewoon ‘Angstnacht’? Of ‘Schriknacht’?
    Terug naar de kindsheid, leuk spel.
    Ceesgegroetje

  7. De Stripman says:

    Erg mooi, Rami ! Een muzikaal hoogtepunt op Rami-tv…;o)
    Zulke oogverblindende collega’s heb ik trouwens ook nooit gehad !
    (Ik ga naar je verwijzen in mijn bijdrage van vandaag, over vogels die tegen ramen vliegen. Te zien vanaf 10.30 uur…)

  8. zelfstandig_journalist says:

    De pubers moeten met de bus of op de fiets komen en willen niemand een hartverzakking bezorgen onderweg.

  9. paco painter says:

    Wat een schoonheden

  10. François says:

    En dat allemaal tussen kwart over acht en half negen

  11. Aad Verbaast says:

    Allemaal knappe koppen, die collega’s van je, het bewijs is geleverd. :-))

  12. hippocampi says:

    "vroeger" was ik sowieso al bang van een enkele leraar
    met dit schepje er bovenop kun je nagaan, wat jullie die arme kinderen hebben aangedaan
    erg leuk,
    gr. hippo

  13. ramirezi says:

    @K; ze hebben maar een paar keer geoefend, ik vind het knap..
    @Kromme Reintje; d’r zijn er maar weinig die zo oud er pas mee stoppen, maar ik ken ze ook ja…
    @Jezz; de hele avond met oordopjes in gelopen, maar het is ook te hard voor het microfoontje van mijn camera….
    @Beus; ik geef ’t door…

  14. ramirezi says:

    @jasperijntje; tuurlijk zijn ze niet saai…
    @Cees; ze moeten ook Engels leren hier – voor als ze in Cambodja gaan wonen…
    @De Stripman; zo zie je maar weer – ik ben benieuwd naar je ramenbotsers…
    @Zelfstandig journalist; lijkt mij juist leuk…

  15. ramirezi says:

    @Paco; meneer is een kenner…
    @Francois; ik geloof dat de klok terug liep…
    @Aad; hihi, er missen er wel een paar..
    @Hippo; oei trauma night…

  16. Antoine Robbesom says:

    Dat ziet er afschrikwekkend uit, Rami! En dat te bedenken dat je de knapste koppen bijeen hebt gezet. Ik mis een zelfportret van je? Ach werken tot je 67… Als ik hier tot universitair docent zou schoppen, zou ik tot mijn 72 moeten doorwerken (dertig jaar dienstverband) om in aanmerking te komen voor een fors beter pensioen. Dan hoef ik me niet te sminken op een dergelijk feest, die overigens ook hier onder de studenten wordt gehouden.
    Zonnige groeten:)

  17. JANdeWIT says:

    Hi Ramirezi.
    Is dit niet iets voor jou?
    Wie wil er nou niet rijk worden met aapjes kijken…
    Groet JANdeWIT.http://www.drasties.com/

  18. zusenzo says:

    Dat gegil maakt het wel heel authentiek.

  19. ramirezi says:

    @Antoine; alleen de mooisten komen d’r op – ik ben dus afgevallen.. Ik bel je nog wel even op je 72e…
    @Jan; ik zie ze niet niet…
    @Zusenzo; ’t is nog echt ook…

Geef een reactie

