Een modderig kerstmaal

Scholekster met regenworm
Scholekster zonder worm

12 Responses to Een modderig kerstmaal

  1. ramirezi says:

    Leuk gedaan joh, ik had die worm dus verlengd. Met zijn lange roze lichaam had ik vervolgens fijne kerst geschreven. Maar op de één of andere manier verdwijnt mijn nepworm zodra ik ‘m opsla.
    Uiteraard wens ik iedereen ook zonder bijpassende worm een hele fijne kerst !

  2. antoinette duijsters says:

    Niettemin prachtige foto’s.
    En een mooi Midwinterfeest.

  3. François says:

    Het lijkt me meer een wormexter maar hoe dan ook… voor jou ook prettige (en witte) kerstdagen

  4. Blew says:

    Smakelijk, Rami!

  5. Isis Nedloni says:

    Beste Rami,
    Ik wens jou en je dierbaren een prettig
    warm winterfeest; )))))

  6. Kokopelli says:

    @Ramirezi: Ook zonder verlengde worm komt de boodschap uitstekend in beeld over.
    Fijne dagen!

  7. Draver says:

    Fijne kerstdagen toegewenst

  8. Bregje Buitenwijk says:

    fijne dagen en eet smakelijk:)

  9. hippocampi says:

    fijne dagen Ramirezi
    meer info betreffende de geboorte van Ramirezi: http://www.vkblog.nl/bericht/293178/metablog-associaties_2009_(in_de_herkansing)
    gr. hippo

  10. zusenzo says:

    Zag net "mijn" Vlaamse gaai op het balkon verschijnen met een dikke wurm. Maar ik heb bedankt: ik heb liever een kerstkransje.
    Trouwens: hij vliegt regelmatig tegen mijn raam, terwijl er een gordijn voor hangt. Nog een tip, meester biologie ?

  11. Kees Smit says:

    Hé, zag ik die bonte piet ook niet op Galapagos?

  12. De Stripman says:

    Zand schuurt de maag, zegt mijn vader altijd. Ook fijne dagen gewenst, Rami !

Geef een reactie

