De cirkel is rond – het is afgelopen

Sneeuwpop

Wanneer moet je stoppen met een blog? Ik denk dat de tijd gekomen is.

Kijk hier hoe het afliep.

33 Responses to De cirkel is rond – het is afgelopen

  1. coby says:

    Capitulatie, jammer dat het niet de 18e van de twaalfde is vandaag, maar desalniettemin: een zwarte dag vandaag…….. :-))
    Harelijke groet, Coby

  2. De Stripman says:

    We want more ! We want more…!!!

  3. Hanneke says:

    En we noemden hem Jan Peter……….

  4. Ingrid van den Bergh says:

    @Ramigecondoleerd
    de koning heeft zich dapper geweerd.

    @Hanneke, daar zat ik nou ook aan te denken. Alleen, deze ijskoning is flexibel, J.P. is als een deur als je begrijpt wat ik bedoel.
    Maar ik snap je denkwens wel, Jan Peter had moeten omvallen;-))

  5. Jezzebel says:

    @Rami, denken kan geen kwaad.
    Dan kun je altijd nog van gedachten veranderen.
    Veel liefs voor de verschrikkelijke sneeuwman.
    .

  6. martien says:

    Aan alles komt een eind. 🙂

  7. antoinette duijsters says:

    Gesneuveld op het veld van eer:-)

  8. galadriel says:

    en blijven lachen terwijl je bent omgevallen…dat vind ik getuigen van ware heldenmoed!

  9. R. Kruzdlo says:

    Dan ben je volwassen geworden. Sommige hun blogs worden gehackt en stoppen er dan mee. En een van de belangrijkste rede zou kunnen zijn dat het je strot uitkomt.
    Jammer
    Groet Robert

  10. G.H. Duval says:

    Ik voel de actiegroep al komen: Houdt Ramirezi online!
    En zo hoort het ook: goede blogs moeten blijven.
    En goede bloggers horen af en toe te dreigen 😉

  11. ramirezi says:

    @Iedereen die denkt dat ik echt stop – ho ho ho ik stop d’r niet mee hoor (ik ben er wel eens wat minder maar dat is wegens tijdgebrek…) – mijn sneeuwpop stopt ermee – dat is degene die de cirkel zo mooi rond maakt, zie de link….http://www.vkblog.nl/bericht/295771/Sneuvelen_in_de_sneeuw

  12. K says:

    Hier is ie in ieder geval nog toonbaar.
    Long live The Snowman!http://www.youtube.com/watch?v=3pxvSxv7O8M

  13. off-topic says:

    Mooi!
    ;-))

  14. smokey says:

    Hij is voor jou gevallen:)

  15. Blew says:

    Een waardig afscheid! ;-). Tot gauw, Rami, keep up the good work!

  16. Kees Smit says:

    Op dit eigenste moment sneeuwt het weer in Utrecht, en alles is weer wit! Was net alles zo ongeveer gedooid.

  17. -martin- says:

    Verdwijnen. Er zijn zo van die dagen, dat alles lijkt te verdwijnen.

  18. Mihai Martoiu Ticu says:

    Sneeuwmannen zijn een weerlegging van de evolutietheorie. Ze kunnen niet paren, maar ze sterven ook niet uit.

  19. Catharina Anna Maria van Vliet says:

    Bravo voor deze sneeuwman die het nog aardig lang heeft uitgehouden!
    Kijk hier naar de sneeuwpop van onze buurman,http://www.vkblog.nl/bericht/292913/KIJK%21_Onze_buurman….
    hij werd diezelfde nacht gemolesteerd……

  20. Marjelle says:

    Oké, dan een aai voor je sneeuwpop die ermee stopt in plaats van voor jou, Ramirezi. 😉 Het valt ook niet mee om waardig als sneeuwman te blijven als het dooit. 😉

  21. ceesincambodja says:

    Ik hád je nog zo gewaarschuwd! Te smal in de heupen.
    Ceesgegroetje

  22. ramirezi says:

    @Mihai; da’s een leuke voor in de les…
    @CAM van Vliet; stoere heb je daar…
    @Cees; wrijf het er maar weer in…
    @K; dikke snowman zit er in dat filmpje!

  23. zusenzo says:

    Ik schrok, Rami stopt ! Maar gelukkig begrijp ik uit je reactie dat het alleen het einde van de verschrikkelijke sneeuwman betekent.

  24. Digidodo says:

    Een bijzondere manier om naar een sneeuwpop te kijken. Ik leef helemaal mee, gecondoleerd!
    Maar …. als je zo’n kijk op zaken hebt dan kun je ons vast verrassen met nog meer mooie verhalen. Niet stoppen dus.

  25. Roland Danckaert says:

    Grappige foto!

  26. nelus says:

    Maar laat in elk geval mijn zonnebril zitten.

  27. Annet says:

    it’s over….wat een drama….
    vanmorgen hier weer volop sneeuw
    erbij……opnieuw mooi….nu dooi…….
    met een grijsgeel licht, heel apart……..

  28. Burro_Holanda says:

    @rami; Mooie fotoreeks. Maar je liet me wel even schrikken!

  29. ramirezi says:

    Ik wou echt niemand laten schrikken hoor!

  30. Draver says:

    Wat een lijdensweg moet dat geweest zijn, en vooral met die kou bij jullie. Ik heb het gister zelf nog waargenomen in Noord-Holland

  31. Martine says:

    Tja, dat is het lot van de Sneefpop..

  32. paco painter says:

    Wel lang volgehouden

  33. ramirezi says:

    Vandaag lag er nog een laatste stukje ijs van onze sneeuwman. En verdorie, nu sneeuwt het weer!

Geef een reactie

