Onder ijs en NAP vissen

Reiger aan het vissen
Reiger aan het vissen
Reiger aan het vissen
Reiger met vis
Reiger met vis

Eigenlijk is elk commentaar overbodig. Deze Blauwe Reiger (Ardea cinerea) vertelt zijn eigen verhaal.

Eet smakelijk.

19 Responses to Onder ijs en NAP vissen

  1. Arjan Fernhout says:

    Zeer fraai, Ramirezi. Wat je niet op foto’s kan neerleggen is de volstrekte roerloosheid van een Blauwe Reiger voordat hij toeslaat.

  2. antoinette duijsters says:

    Mooie foto reeks, deze reiger heeft tot nu toe weten overleven.

  3. K says:

    I spy, with my little eye..
    Yess!!

  4. K-O-E-K says:

    mooi
    als foto # 2 en # 3 worden verwijderd wordt nmm jouw verhaal sterker

  5. Zwollywood says:

    Ja…dit is weer een jolijt….mooi gelukt.

  6. Blew says:

    Prachtig, Rami! Met Koek eens, foto 1, 4 en 5 vertellen het complete verhaal.

  7. beus says:

    Geheel met Koek eens: overdaad schaadt, hoe mooi de foto’s ook zijn.

  8. ing. St Hawk says:

    Mooie serie.
    Ik vrees dat niet iedereen door heeft wat die reiger aan het doen was.

  9. Jim Hasenaar says:

    Hoe krijgt hij het voor elkaar?
    De meester visser en dito fotograaf.

  10. JANdeWIT says:

    Hi Ramirezi.
    Geweldige foto’s!
    Zie ook:
    Waar hij vist daar is zijn huis, de reiger is overal thuis
    DRASTIES – Dutch on the world. World on the Dutchhttp://www.drasties.com/
    Groet JANdeWIT.

  11. Aad Verbaast says:

    Mooie serie.
    Zitten wij maar een beetje slap te hengelen 😉

  12. galadriel says:

    man! dat jij dat net weer ziet!…mooi, erg mooi!

  13. assyke says:

    Ik blijf eigenlijk nooit lang genoeg staan om een reiger in actie te zien, het duurt altijd zo lang;-)
    die bewegingloosheid is wel fascinerend, maar ook vermoeiend voor de kijker;-)))
    hier tijdens dit beeldverhaal zit er wat meer vaart in;-)
    mooi geschoten en een goede samenwerking met de vogel (had hij je in de gaten???)

  14. koen says:

    goed gezien ! hebbes moeten jullie alletwee gedacht hebben:-)
    gr.koen

  15. zilver says:

    Wat mooi om dit te zien en ik maar denken dat de visje nu heel diep zaten te wachten op de dooi, of is zijn snavel zo lang dat hij er gewoon bij kan?

  16. ramirezi says:

    @Arjan; maar ik doe mijn best 😀
    @Antoinette; hij zag er gezond uit…
    @K; 😀
    @KOEK en BLEW en Beus; misschien wel, maar ik vond het zo zonde om ze niet te laten zien; het is een beetje de aanloop voor de hap…
    @St Hawk; wel toch?

  17. ramirezi says:

    @Zwolly; ik was ook wel vrolijk van deze serie…
    @Jim; vanuit het autoraam – dan zijn ze niet bang voor je…
    @Jan; groeten terug…
    @Aad; dit is actiever…
    @Gala; beetje geluk…

  18. ramirezi says:

    @Assyke; ik denk niet dat hij me heeft gezien…
    @Koen; het spreekt mijn jachtinstinct aan, dat klopt…
    @Zilver; ik miste net hoe diep hij ging, maar hij moest wel even erin duiken…

  19. eva says:

    Hebbes!!
    Nog mooier dan ik de reiger een tijdje geleden had gefliepst!!
    gr eva

Geef een reactie

