Goede morgen!

Vaas in het zonlicht

Vanochtend, half acht. De zon was ook al wakker en maakte er wat moois van.

Nu wij nog.

17 Responses to Goede morgen!

  1. Glaswerk says:

    @Ramirezi: Fraai ochtendlijk stilleven.

  2. ramirezi says:

    @Glaswerk; Gezien je naam leuk dat je de eerste bent…

  3. De Stripman says:

    Leuk ! Ik moest direct aan Glaswerk denken en ja, hoor… daar heb je hem al…;o)
    Ook mooi wasbeertje, in de vorige bijdrage !

  4. maria-dolores says:

    Mooi!
    Hier is het gewoon een werkdag.

  5. antoinette duijsters says:

    Heel mooi en dat op de vroege ochtend.

  6. Pierra says:

    Een hele goede morgen. Dat belooft een mooie dag te worden.

  7. Isis Nedloni says:

    Het is vast gelukt
    de blijde dag; )))))

  8. Rob Alberts says:

    Altijd mooi zo’n bos snoeihout in het glas!
    Fijne dag.
    Vriendelijke groet.

  9. paco painter says:

    Met recht een goeiemorgen

  10. suiker says:

    mooi mooi 🙂 heerlijk zo wakker worden, lijkt me dat

  11. ramirezi says:

    Dank allemaal, en ondertussen is het al weer een goed middag!

  12. Bregje says:

    prachtige foto en ik heb een mooie dag gehad:)

  13. Jim Hasenaar says:

    Vanochtend, half acht.
    Dan ben ik al een half uur aan het werk!
    Ik sta om 05.30 uur op, poets tanden, praat met vrouw, drink koffie, inspecteer de tweelingen door het nachthempje van mijn vrouw op te tillen, geef haar een kus, scooter 45 minuten naar het werk en werk dan inderdaad om 07.00 uur door de emails te controleren als ook de nieuwe VK-blog mededelingen. Dat laatste weet mijn baas dan weer niet.
    07.00 uur bij ons is 06.00 uur bij jullie.

  14. galadriel says:

    ’t was een mooie Pinksterdag en dat was het!: mooi gezien van je

  15. Martin says:

    Een tekst om 244 dagen van het jaar te gebruiken en als je nog
    een beetje varieert met de tijd, dan kan het nog vaker.

  16. ramirezi says:

    @Jim; goh, da’s niet niks, morgenochtend zal ik aan je denken…
    @Galadriel; ja hoor, eindelijk lekker weer tijdens vrije dagen en regen tijdens het werk…
    @Martin; ligt er aan waar je precies woont toch? 😀

  17. Ingrid van den Bergh says:

    Hier mag je mij voortijdig voor wakker maken.
    Strijklicht zie je meestal tegen de avond. Heel mooi en ook knap gefotografeerd.

Geef een reactie

