Zo langzamerhand wordt het tijd om in te pakken

Blog verhuisbericht Ramirezi
Niet dat ik nu zo super actief was de laatste tijd, maar dat lag aan andere zaken. Ramirezi was mijn eerste blog en het is me altijd prima bevallen. Meer tijd om te bloggen krijg ik vanzelf wel weer, maar daar wacht de Volkskrant dus niet op. Mijn aanvankelijke optimisme dat het wel goed zou komen begint langzaam te verdwijnen.

Dus toch maar een beetje om me heen gekeken. Het liefst ga ik naar een nieuw blogwoninkje waar ik al mijn huidige spulletjes ook nog in kwijt kan. En dat woninkje moet wel op een plek staan waar ik gevonden kan worden door de mensen in ons huidge dorp (laten we eerlijk zijn, het wordt nooit een stad) die ik sinds 2005 een beetje heb leren kennen.

Dus eerst even getest op blogger, maar ik vind wordpress toch mooier. Oordeel zelf maar.

Daarnaast vind ik het wel prettig om een soort van thuisbasis te hebben in de vorm van de OBA. Daar is Knutselsmurf druk bezig om iets in elkaar te zetten waarmee vkblogs in één klap overgezet kunnen worden naar wordpress.

Even denken hoe ik nu zo’n blogje moet stoppen, zonder sentimenteel te worden.

Ik weet het al, gewoon met een punt.

(ondertussen dus op deze nieuwe stek bij WordPress!)

37 Responses to Zo langzamerhand wordt het tijd om in te pakken

  1. Antoinette Duijsters says:

    ga je volgen op WordPress, daar heb ik inmiddels een nieuw blog. Geen tussen hangstation meer:-)
    En zeker geen OBA.

  2. Jacob Hesseling says:

    Haak aan, zet mijn duikbril op en vis je stellig ergens op het net weer op. Blijf zwemmen,groet.

  3. BarbaraJansma says:

    Ah, nu snap ik het. Ik heb je link al geloof ik, tot daar ergens!

  4. beus says:

    Uiteindelijk zal iedereen iedereen wel uit het oog verliezen.

  5. G.H. Duval says:

    WordPress.
    Jouw weblog is één van de bijzonder mooie dingen die de mensen achter VKBlog verloren laten gaan.
    Bedankt voor de ruime inkijk in je leven: je gezin, je klas en natuurlijk al die leerzame bijdragen over de biologie.
    Dankjewel.

  6. Linda Morgan says:

    Ik sluit mij in deze bij meneer Duval aan. Dank voor al je mooie bijdragen!

  7. Blew says:

    Je kunt hier nog wekenlang door, maar ik begrijp je gevoel. Veel sterkte en plezier, Rami!

  8. Ramirezi says:

    @Antoinette; we zien elkaar…
    @Jacob – tuurlijk, en we spoelen weer ergens aan…
    @Barbara; yezzz
    @Beus; jij had toch een verrekijker? 😀
    @GH Duval; je maakt me verlegen… dank je…
    @Linda; en jij ook!
    @Blew; plezier hangt gelukkig niet alleen van het blog af 😀

  9. Henk Daalder blogt ook op windparkwiki.blogspot.co says:

    Graag je aanvulling of reactie op mijn stukje geschiedschrijving van het VKblog
    "VKblog is geschiedenis door vastgelopen papieren redactie"http://windparkwiki.blogspot.com/2011/01/vkblog-is-geschiedenis-door-vastgelopen.html

  10. beus says:

    @Ramirezi: Een verrekijker en een glazen bol.
    Daarnaast ben ik ook nog eens reëel en nuchter.

  11. moonfairy says:

    Dear Rami,
    het ga je goed,
    ik weet nog steeds niet waar ik hene ga
    groet Moonfairy

  12. Mo says:

    snik………..
    ik ga door tot 28 februari.
    het zou toch mooi zijn als ik dan nog de enige zou zijn,haha!

  13. Apiedapie says:

    Ramirezi, het was door jou dat ik hier eens kwam kijken, en toen ben ik dus gebleven! Ik hoop je te blijven volgen. Je wordpress blog vind ik mooier dan die op blogger. Ik ben zelf ook op beide bezig, maar zal heel binnenkort ook voor wordpress gaan kiezen. Tot ziens daar en op OBA en op drasties.

  14. jeg_synes says:

    het zier er mooi uit op worldpress,
    ik weet je te vinden en zal je weer af en toe opzoeken…
    tot daar,
    jeggroet

  15. Aad Verbaast says:

    Ziet er (wordpress) prachtig uit.
    Ik ga er nog eens rustig naaar kijken de volgende dagen. Misschien wissel ik nog wel van thema.http://aadverbaast.wordpress.com/

  16. Annelies says:

    Ga je zeker blijven volgen, WordPress ziet er erg mooi uit en al genoten van je uitgeklede rat;-)

  17. laila says:

    Succes verder.
    Mijn partner, een natuurman, was erg gesteld op jouw foto’s.
    Natuurlijk ook vanwege de naam; antennebaarsje, een favoriete vis.

  18. maria-dolores says:

    En toch was het een geweldige tijd.
    Punt.
    Kom je later wel eens bezoeken
    Eerst mijn eigen dingen regelen.
    Jij hebt toch zat fans :-).

  19. Ramirezi says:

    @Henk – gedaan…
    @Beus – zo stond je ook in mijn lijstje… 😀
    @Moonfairy; jij bent overal…
    @Mo; jij bent de taaie…
    @Apiedapie; we houden contact ouwe slingeraar..
    @Jeg_synes; tot daar…
    @Aad; bij wisselen passen sommige dingen niet meer – kun je beter vroeg dan laat doen duzz….
    @Annelies; leuk, ik had negatievere commentaren verwacht op dat ratje slopen…
    @Laila; doe hem de groeten van mij.. (en jij ook succes..)
    @Maria-Dolores; jij toch ook? Misschien wel dezelfden…

  20. galadriel says:

    rami, je was en bent één van mijn favorieten…dus we gaan met z’m allen naar wolrdpress begrijp ik…

  21. Gooi_Boy says:

    Het ga je goed daar
    greeetz
    Gooi Boy

  22. demio says:

    Ziet er mooi uit, je blog bij wordpress.
    Alleen kan ik daar veel moeilijker de mij bekende mensen vinden. Of kijk ik verkeerd? en is het een kwestie van wennen?
    Hoop dat je al je bijdragen bewaart, want ze waren vaak leuk, soms hilarisch en dan weer persoonlijk. Ik las je niet altijd, maar als ik je las vond ik je stukken leuk en goed.

  23. Ilona says:

    Apiedapie kwam hier door jou, ik door Apiedapie…
    Gelukkig zien we je nog bij Drasties, misschien wel wat vaker?

  24. Ramirezi says:

    @Galadriel; laten we het doen…
    @Gooi_Boy – greetzzz back
    @Demio; Dank dank – als je op oba drukt hierboven, dan zie je weer wat bekenden…
    @Ilona; ik ben druk aan de studie, dus is de blogfrequentie laag – nog een jaartje… 😀

  25. Kat says:

    Tot ziens, het was leuk!
    😉

  26. De Stripman says:

    Ach, die saaie WordPress-blogs… Nou, ja, het is jouw blog…;o)

  27. De Stripman says:

    Als je een helemaal kaal blogspot-blog wil maken kan dat trouwens ook. Kijk maar: http://mejanderblog.blogspot.com/

  28. ramirezi says:

    Ook mooi Jan…

  29. ramirezi says:

    @Kat; 😀

  30. Smokey Robbinson says:

    Hoe dan ook: je gaat door met bloggen.
    Mij lijkt het wel spannend om de virtuele ondergang van deze "Titanic" nog mee te maken. Met man en muis kapseizend ten onder.
    Wie weet wat er nog onder de zeespiegel te zien is…
    Dank voor alle mooie, originele en interessante blogs ramirezi.
    Veel succes!

  31. De Stripman says:

    @ramirezi – Dat dacht ik ook ! Ik had jou natuurlijk al lang in mijn lijstje staan. Daar heeft blogspot een heel handige functie voor…;o)

  32. Geroma says:

    @Rami – ik heb genoten van jouw bijdragen die ik bezocht heb en waarop gereageerd.
    En jij bij mij.
    ‘k Moet bij jou altijd even aan mijn broer denken die ook Arno heet. (en mijn echte naam is Arda, maar dat wist je denk ik wel)
    Het doet pijn om al die geweldige VKbloggers wellicht toch straks te moeten missen.
    Het eind lijkt steeds meer in zicht te komen.
    …………………………….

  33. Ramirezi says:

    @Smokey; jij ook bedankt..
    @De Stripman; wij raken elkaar vast niet kwijt… (waar zit jij niet 😀 )
    @Geroma; het gaat hard – maar ’t is niet anders – groeten aan je broer!

  34. Je reactiedraad overgeslagen, maar de meerwaarde van de vk was die luie voorpagina, gewoon een handige gadget, met die meest-aanbevolen als extraatje, strelend voor de hypofyse ofzo. Met die omgeving heeft iedereen een hoop interessante lui leren kennen, en dat is een geweldige start voor een eigen blog.
    Je link heb ik lekker al, en via oba krijg ik bericht van ieder nieuw blog waar ik niet op geabonneerd ben.
    Oja, een leuke optie van wordpress, op je dashbord kun je onder ‘mijn reacties’ zien waar je hebt gereageerd en hoe de dialoog verder gaat. Dat vond ik erg van vk, ik wist nooit waar ik ook weer iets gezegd had, en daar was geen filter voor.

  35. eyebrazil says:

    Mooi dat het je gelukt is, Rami, om een nieuw mooi plekje te vinden 🙂
    Veel plezier en succes, moge de blogjes blijven komen 🙂

Geef een reactie

