Landing

Landing is the last part of a flight, where a flying animal, aircraft, or spacecraft returns to the ground.
Vandaag zag ik in het Zwanenwater een Reiger landen en op de één of andere manier moest ik denken aan het vliegbeeld van een heel ander dier in volle vlucht; de Langpootmug.
13 Responses to Landing

  1. Pracht foto, maar de relatie met een langpootmug????
    Ze hebben wel alletwee lange poten, maar het aantal verschild nog al.

  2. Aad Verbaast says:

    Zie ik een langppootmug landen dan reageer ik toch wel heel anders 😉

  3. Ragfijn says:

    Bij het zien van een langpootmug met deze spanwijdte lijkt dekking zoeken mij een verstandige overpeinzing, mits je niet te lang wacht met het tot uitvoer brengen … 😉

    Groet van Ragfijn

  4. Lasja says:

    prachtig vind ik de foto…ik moet ook denken aan zo’n uitbottende puber

  5. kuifje simon says:

    Regelrecht naar de Bulderbaan …. eh … kikkerbaan

  6. de stripman says:

    Mooie foto ! Het zijn imposante beesten ! Gek genoeg zijn mensen banger voor de langpootmug dan voor de reiger. Terwijl die mug geen vlieg kwaad doet. Een reiger daarentegen is een gevaarlijke klant als hij in het nauw zit…

  7. Pingback: Grauwe Ganzen « Ramirezi

Geef een reactie

