Dutch Gallery of Art Makes Itself

16 Responses to Dutch Gallery of Art Makes Itself

  1. de stripman says:

    Mooie plaatjes ! Kunst ligt op straat. Of op het strand…;o)

  2. Theo Balvers says:

    Zonder titel denk je toch al gauw aan ergens in Noord-Afrika.
    (Libië bij Sidra…)
    Er kan een helikoper landen bij de oranje markering..

  3. Ja, prachtig, wat is de natuur toch mooi.

  4. Johan says:

    Met het oranjegevoel zit het nog wel goed daar.

  5. Jan K. says:

    Dat bedenk je inderdaad niet.
    Zoiets moois kan alleen de natuur zelf maken.

  6. Bart says:

    Gewoon on-Nederlands mooi, Ramirezi (ofschoon ik die uitdrukking vreselijk vind, ik beloof dat ik hem nooit meer zal gebruiken)… 🙂

  7. Ik vind het altijd fascinerend om te zien hoe water en wind het zand vormgeven.

  8. knutselsmurf says:

    Mooie foto’s weer, maar als ik eerlijk ben, moet ik zeggen dat ik reageer om te testen welke tijd er onder mijn naam verschijnt. Gewoon nieuwsgiering 🙂

  9. knutselsmurf says:

    Yep : klok loopt 2 uur achter. ( en is in Engelse notatie )

  10. Kunst je aan de natuur overlaten

  11. hippocampi says:

    als je ’t ziet
    is het overal,

    mooi,

    groet,

    hippo

  12. Aad Verbaast says:

    Mooie schilderijen. Alles onder handbereik, als je het maar wilt zien. .

  13. Mo says:

    enhet was ook zo’n lekker weer!

  14. reflexxus says:

    hoe ik op uw site terecht ben gekomen ben ik vergeten door het nu al een lange tijd vertoeven hier. ben zeer onder de indruk en zal graag nog dikwijls langskomen.

  15. Marjelle says:

    Mooie zanderige foto’s, Ramirezi. 🙂

Geef een reactie

