Emerging from the water

21 Responses to Emerging from the water

  1. Zo dat wordt weer opletten, vliegende waterjuffers:-)

  2. de stripman says:

    O, ja ! Mooi ! Ik kijk al naar ze uit…;o)

  3. Een dragonfly ontworstelt zich uit het moeras?

  4. Ragfijn says:

    Uitgestapt, de UFO stijgt weer op … 😉

    Groet van Ragfijn

  5. Henk says:

    Staat er mooi op
    grH

  6. 100-woorden says:

    Zij (bij juffers denk zie ik automatisch een zij en geen hij, vandaar) staat er mooi scherp op. Heb je d’r met een losse flitser van de zijkant belicht, of reflecteert het licht ergens op?

  7. Stefania says:

    Een mooi begin van mijn dag:)

  8. svara says:

    die pootjes….zo transparant en teer
    en die ogen
    waaaaauw

  9. Maria Trepp says:

    zoo mooi en bijzonder

  10. Annet says:

    even denken hoor: emerging?
    maar ze is prachtig!

  11. ceeschamuleau says:

    Oef, dat was me zweten!
    (Of kunnen insecten niet zweten?)

    Ceesgegroetje

  12. Jacopone says:

    Prachtige foto, een libelle hè? Een van de meest verscheurende beesten, naam van een vrouwenblad 😉

  13. Ik hou niet zo van beestjes, dus dankjewel maar weer voor het oproepen van mijn sympatie 🙂

  14. Lasja says:

    wat een ogen!

Geef een reactie

