Extra lang blog: Strekspin

20 Responses to Extra lang blog: Strekspin

  1. ramireziblog says:

    Extra lang voor wat betreft de foto bedoel ik. Zoeken bij de vijver dames…

  2. de stripman says:

    Geweldig !! Van mij mag het nog langer…;o)

  3. svara says:

    hoe teer allemaal
    en dan mooi dat licht, die glans in dat ‘hart’

  4. jan krosenbrink says:

    heeft echt z´n voordelen zo´n klein klasje aerobic, ik weet er alles van

  5. Er zitten ware sieraden rond de vijver.

  6. cor3306 says:

    lekker beestje is me dat

  7. moet vreselijk lachen om de titel van dit blog, dank je wel!

  8. kuifje simon says:

    Die jongen komt er wel !

  9. Fokkio says:

    Nog nooit zo’n beest gezien. Een gave macro.

  10. martin says:

    Een punk met dunne benen en armen en hele hoge hanenkam.

  11. Appelvrouw says:

    Het lijkt mij meer een haakspin.

  12. PACO PAINTER says:

    Eigenlijk ziet hij er wel mooi uit

  13. kitty says:

    we doen het hem niet na…….

  14. ramireziblog says:

    Fijn dat jullie ook van lange benen houden.. 😀

  15. Gelukkig zit ie buiten…..;-)

  16. Vanwege de titel was ik er eens goed voor gaan zitten, extra lang. Hij is goed 🙂

  17. Lasja says:

    wow! wat heb je deze prachtig genomen…’t lijkt wel een mannetje waarvan de haren rechtovereind staan

  18. Jacopone Sr says:

    Ze heeft iets van een inktvis ;-).

    Je hebt een boeiend blog 🙂

Geef een reactie

