Grote zwermen kleine beestjes met ‘effect’

Mislukt. Hoewel. Als ik inzoom op de rondvliegende waasjes op mijn mislukte foto dan blijken de mugjes / vliegjes ineens wel hele rare vormen te hebben. Zes vleugeltjes? Acht vleugeltjes? Blijkbaar waren ze te snel voor de camera.

Maar wat voor beestjes zijn het nu? Eéndagsvliegen? Nee, deze zijn veel te klein. Ik hou het voorlopig op de onweers- of donderbeestjes.

Andere suggesties zijn welkom.

20 Responses to Grote zwermen kleine beestjes met ‘effect’

  1. Grappige foto, maar ik zou het niet weten.

  2. Annet says:

    Het zijn tovermotjes…..
    Als sneeuwvlokjes….

  3. de stripman says:

    Geen Knutjes ? (mijn favoriete muggensoort…;o)

  4. Beus says:

    Het barst hier van die ééndagsmusjes. ’s Morgens ligt mijn vensterbank vol.
    De mislukte mugjes maken je mislukte foto best aardig.

  5. Mooie zomersfeerfoto. Ik herken ze wel, echt waar, maar hoe ze heten?

  6. Blewbird says:

    Sluitertijd? Vraag eens aan Glaswerk?

  7. assyke says:

    kriebelduiveltjes die verliefd zijn op het oog
    fietsend zonder bril in de schemering

  8. PACO PAINTER says:

    Maar mooi is het wel

  9. Fokkio says:

    Een mooie, bijzondere foto.
    Prettig weekend!

  10. Jacopone Sr says:

    Aangezien het geen onweers- of donderbeestjes zijn, moeten het sneeuwbeestjes zijn. Wanneer heb je de foto genomen? Zie je wel. 😉

  11. Appelvrouw says:

    Volgens mij zijn het dubbelziende kaalvliegjes, die houden van de zon, niet van onweer.

  12. Burro says:

    Mizzies?

  13. Daan Westerink says:

    Ha Rami!

    Kun jij mij uitleggen welke blogroll je in het rechtermenu hebt staan? Ziet er leuk uit, al die VK bloggers op een rijtje! Gaat het goed met je? Groet! Daan

    • Ramirezi says:

      Ha die Daan! Met mij gaat het prima – einde schooljaar dus lekker bezig zullen we maar zeggen. Voor wat betreft je vraag – dat is in ieder thema denk ik weer anders, maar ik zet bij widgets ‘koppelingen’ in het zijmenu, en daarin vink ik blogrol aan. Alles wat ik nu als link invul, komt daar te staan.

      Hoop dat je eruit komt!
      Mvrgr,
      Arno

Geef een reactie

