Even kijken waar mijn dochter zit

Ook al is mijn dochter ver van huis, ik kan altijd nog zien waar ze is. Met dank aan Google Latitude. Niet dat ik mijn dochter wil controleren, maar gewoon voor de lol.

Zojuist leverde dat een plaatje op dat ik jullie niet wil onthouden.

23 Responses to Even kijken waar mijn dochter zit

  1. Jacopone Sr says:

    Wordt je dochter voor de leeuwen gegooid? 😉

  2. Niko says:

    Maar de vraag is: hoe weet je dat? Hoe doe je dat?

  3. Aad Verbaast says:

    En weet je dochter ook dat je meekijkt?

    @Niko:
    == hoe weet je dat? Hoe doe je dat? ==
    http://computerworld.nl/article/531/hoe-google-latitude-weet-waar-je-bent.html

  4. assyke says:

    arme dochters overal ter wereld
    vooral in de islamitische wereld…nooit meer smoesjes
    die door de mazen van de dogma´s kunnen glippen
    ze zal er altijd bij zijn dank zij haantje de voorste google

    jouw dochter hoeft natuurlijk niets te vrezen
    behalve dan wat er in die arena voorhanden is

    • ramireziblog says:

      En als ze het niet wil dan zet ze het gewoon uit, maar stel dat je mobieltje gejat wordt dan kun je wel zien waar hij zich bevindt (totdat er mee gerommeld wordt dan…)

  5. Over twee maanden maakt dochter een Venetië, Florence, Napels en daarna Romereis. Met school. Mss moet ik zoiets ook proberen, temeer daar ze straks een IPhone 44 in haar bagage heeft:-)

  6. Annet says:

    Gewoon een lollige controle :d

    Ik wacht nog op de laatste belofte maar misschien moet ik beter kijken:)

  7. Aline says:

    Whahahaha, onze buurman is ook altijd aan het mee gluren waar we zijn, en wij bij hem… alleen mijn vriend werkt vanuit huis, dus echt zoeken hoeft je die niet… Maar wel handig en leuk als je weet dat iemand weg is, je kan precies zien wanneer je de deur open moet doen… 😉

    En inderdaad wil je niet dat je contactpersonen mee kijken, dan moet je het even uitschakelen…

  8. Mo says:

    ha, dat ga ik eens proberen!

  9. Blewbird says:

    Vroeger moesten ouders ‘loslaten’. Dank voor moderne techniek! Wat Assyke zegt. Jaloerse vriendjes, vaders, broers, loverboys, pooiers. Griezelig. In jouw geval: grappig.

  10. Mo says:

    Helaas. Mijn oude Samsung valt niet onder de lijst van geschikte mobieltjes……bovendien, ik denk niet dat ik iemand zo gek krijg dat ze het goed vinden dat ik ze volg.

  11. de stripman says:

    Ach, ze haalt haar kattenkwaad in ieder geval uit op een mooie historische plek…;o)

  12. kuifje simon says:

    Kga zo naar de krijtrotsen; neem aan dat mijn nokia uit 1886 geen beelden verschaft ;-))); ik zwaai in ieder geval !!

Geef een reactie

