Vis eten in Rotterdam

Op de één of andere manier kom ik altijd meeuwen tegen die met de maaltijd bezig zijn. Zoals bijvoorbeeld de Botwerper en de snackende Zilvermeeuw.

Deze gastronoom zag ik afgelopen week op de kade in Rotterdam. En een dag later zag ik zijn collega een stukje verderop letterlijk een biefstuk van de Haas tot zich nemen.

17 Responses to Vis eten in Rotterdam

  1. selma says:

    Ja, etende meeuwen zijn altijd leuk om te zien.
    Hieronder een link naar een chips stelende zilvermeeuw:

    http://voorzieners.wordpress.com/2011/10/25/kom-op-folks-effe-lache-hoor/#comment-234

  2. de stripman says:

    Mooi ! Volgens mij heeft hij daar een poontje te pakken…;o)

  3. Burro says:

    Brutale krengen zijn het. Maar ze ruimen veel troep op. Alleen, poepen ze mijn auto dagelijks onder. Dat komt er van als je bij Rotterdam woont.

  4. Mo says:

    als je niet uitkijkt pikken ze de vis van je bord

  5. Zoals hij kijkt waagt vast niemand er aan te komen 🙂

  6. Blewbird says:

    Meeuwen zijn altijd met eten bezig, bang als ze zijn om niet genoeg te krijgen. Triest dat ze ook kleurig plastic als voedsel aanzien. Mooi deze, jong nog!

  7. Ik moet weer nodig naar de kust 😉

  8. Jacopone Sr says:

    Hij ziet er een beetje hooghartig uit. Mooie foto.

  9. Aad Verbaast says:

    Even de tijd er voor nemen. Maar dan heb je ook wat.

  10. Chiel says:

    Die blik in die oogjes zou me afschrikken. Maar jij kent natuurlijk geen vrees:-)

  11. JANdeWIT says:

    Hi Ramirezi.

    Zie ook:
    Bedenk eens een mooie kop mensen

    Groet JdeW.
    http://www.drasties.com/blogsems

  12. Nog nooit een meeuw gezien die er zo lang over doet :)))))

  13. ramireziblog says:

    @Kitty – hij is leuk 😀 – ik ben nogal druk (zie http://onderwijsonderzoek.wordpress.com/), maar het einde van de studie komt in zicht …

  14. Zilvertje says:

    Het jaar is bijna om, kom je alvast een geweldig nieuwjaar wensen, ook voor je gezin.

Geef een reactie

