Pieterpad: Millingen aan de Rijn – Groesbeek

Het is alweer even geleden dat we liepen, namelijk in de voorjaarsvakantie. Maar de serie moet natuurlijk wel compleet blijven, dus hierbij alsnog de foto’s van de Pieterpad etappe van Millingen aan de Rijn naar Groesbeek. Leuke wandeling, met zelfs een stukje Duitsland erin. Het beestje op mijn horlogebandje is waarschijnlijk een Schietmot of Kokerjuffer, er vlogen er behoorlijk wat van rond – maar ik weet niet welke soort het is.

Zoals jullie zien bewaakt Ramivrouw de grens.

8 Responses to Pieterpad: Millingen aan de Rijn – Groesbeek

  1. galmier says:

    Gister stond ik in Garnwerd, het huisje van Fritzi Harmsen van Beek lag er vervallen bij http://nieuwsuur.nl/onderwerp/376012-in-goed-en-kwaad.html.
    Einde van de eerste etappe Pieterpad vanaf Pieterburen, de ober van Hammingh stond de rieten stoelen af te drogen, de zon over het Reitdiep, Mimi de waarzegster was niet thuis. Ik mijmerde wat bij de brug toen er een vader aan kwam lopen met twee leuke teenerdochters, wandelschoenen en het PPboekje, de dochters druk fotograferend met hun mobieltje, even rusten op het Hammingh terras met de vers gedroogde stoelen, dan de tweede etappe, 15 km tot Groningen. Ik had graag de twee herfstdochters willen zijn.

    Prachtige foto’s maakte je.

  2. Aad Verbaast says:

    Mooi daar! Dat huisje was jullie driesterrenhotel onderweg?

  3. Zilvertje says:

    Wat een heerlijke foto’s, ik ga er even van genieten.

  4. Annet says:

    Ja mooiiii, dat huisje…..

  5. Zo, ik heb mijn wachtwoord teruggevonden en kan reageren…:-)

Geef een reactie

