Onwaarschijnlijke herfstkleuren van de Japanse Esdoorn

Deze onwaarschijnlijke kleurenpracht kwam ik tegen in het Engelse Werk te Zwolle. Volgens mij een Japanse Esdoorn (Acer Palmatum).

16 Responses to Onwaarschijnlijke herfstkleuren van de Japanse Esdoorn

  1. Alet Oosterhof says:

    Mooi hoor!

  2. Zilvertje says:

    Nou ik heb er geen woorden voor, zo mooi, echt onwerkelijk mooi.

  3. kuifjesimon says:

    Niet na te schilderen 😉

  4. En gister net iets anders en morgen weer. Heb weer 8 dagen naar de veranderende kleuren gekeken. Ook de gewone esdoorns, die zo mooi geel worden, zijn prachtig.

  5. Aad Verbaast says:

    Mooi die felle rode kleuren. Ik begin me ineens af te vragen waarom het rood wordt.. Geen idee eigenlijk.. JIj?

  6. Rob Alberts says:

    De verschillende bladvormen van de esdoorns weten mij telkens weer te boeien.
    Mooie foto’s!
    Natuurvriendelijke groet

  7. janmasyn says:

    Onwaarschijnlijke kleuren, inderdaad, mooi, vooral de eerste foto

Geef een reactie

