Creepy Crawlers

Reuzen sprinkhaan 01

Een blogje met creepy crawlers is om de kriebels van te krijgen misschien, maar toch ook wel weer heel bijzonder. Reuzen sprinkhanen en Gevlekte roofwantsen, bekijk ze maar eens goed. Want ze zitten niet alleen maar mooi te zijn in het Insectarium in Artis, ze hebben ook interactie, die je duidelijk terug kunt zien in de foto’s. Die zijn trouwens gemaakt met mijn smartphone, wat als voordeel had dat ik die gewoon helemaal tegen het glas aan kon houden, met minder vervelende reflectie tot gevolg.

Reuzen sprinkhaan 02

Gevlekte roofwants

Gevlekte roofwants 2

crawly creepers insectarium artis

9 Responses to Creepy Crawlers

  1. Prachtig, ik dacht dat je ze op het Pieterpad had gesnapt…Goeie smartfone, die kleuren…:-)

  2. Ik krijg er inderdaad de kriebels, maar toegegeven, die eerste foto is prachtig.

  3. Appelvrouw says:

    Op de grond zie ik nooit iets want ik kijk altijd recht vooruit, en dat is wel zo handig bij een beeldscherm waar creepy crawlers niet bewegen.

  4. EJW says:

    Griezels, maar mooie griezels en mooi gefotografeerd

  5. Burro says:

    Heb persoonlijk helemaal niks met insecten. Maar deze foto’s zijn weer erg mooi!

Geef een reactie

