Libellelarve 360 graden

libellelarve 2013-1

Kijk eens wat ik vandaag voor mijn fiets kreeg: Een dikke Libellenlarve  (Odonata) was aan het oversteken, waarschijnlijk in gedachten op pad naar de laatste vervelling, maar in de praktijk dus bijna naar de laatste verplettering.

Het was zo’n fors exemplaar dat ik de verleiding niet kon weerstaan om er even voor te stoppen. Ik heb met mijn mobieltje geprobeerd een 360 graden view te maken voor jullie, maar helaas wilde de uitklapbare onderkant van zijn kaak maar niet scherp op de foto komen.

Natuurlijk heb ik hem daarna op een veilig plekje neergezet en als het goed is zal hij binnenkort het luchtruim gaan verkennen.

Meer Libellen

libellelarve 2013-3 libellelarve 2013-2

7 Responses to Libellelarve 360 graden

  1. demelza biesterveld says:

    wat een engert haha

  2. stripman says:

    Altijd gedacht dat die onder water bleven…

  3. Appelvrouw says:

    bah, ik vind die beesten zo onapetijtelijk!

  4. cor3306 says:

    mooie foto’s van een erik engerd

  5. Leuk dat je dit gefotografeerd hebt 🙂

Geef een reactie

