Sail Den Helder 2013 (aan de kade)

Klik hier voor de foto’s op groot formaat!

De mooiste plaatjes van Sail Den Helder 2013, in de haven – vanmiddag ga ik kijken naar het uitvaren.

Parade of sail – Tall Ships Race Den Helder 2008

7 Responses to Sail Den Helder 2013 (aan de kade)

  1. stripman says:

    Mooi, die dreigende wolken…

  2. Blewbird says:

    Jammer, ik ga pas volgende week weer die kant op. Kan ik mij nu een beetje blij maken met jouw foto’s. Top! Ik was er een paar jaar geleden. Heel gezellig.

  3. prachtig met die zware luchten er boven.

  4. ramireziblog says:

    We gingen heen gisteravond heen om een uur of acht terwijl het nog licht regende en om een uur of negen, half tien brak ineens het zonnetje nog door – dat was echt betoverend mooi op die witte schepen…

  5. Pingback: Sail Den Helder 2013 (Parade of Sail out) | Ramirezi

  6. Appelvrouw says:

    Wat een prachtige plaatjes, mijn hart gaat er sneller van bonzen.
    Ik was een paar jaar geleden op Delfsail
    http://appelvrouw.wordpress.com/2009/08/24/ook-ik-was-in-delfsail-maar-met-andere-kiekjes/

  7. Schitterend, met dat avondzonnetje erop Rami!

Geef een reactie

