Wat doen jongens nog liever dan bouwen ?

Verouderd en verlaten, maar toch een kunstwerk op zich, dit gebouw aan de Grote Markt in Rotterdam.

Niets is gebouwd voor de eeuwigheid. Gelukkig maar.

Want wat doen jongens nog liever dan bouwen ?

18 Responses to Wat doen jongens nog liever dan bouwen ?

  1. orang says:

    wat een joke,man over die zoenvis.
    ik kwam er ineens achter.
    je bent me er eentje.
    neuken?

  2. Ramirezi says:

    @Orang; oetan ?

  3. Patricia Vermeulen says:

    Tja, mijn stad is één grote (bouw/sloop)speelplaats voor jongetjes… Soms lastig, maar altijd spectaculair. Welkom to Rotterdam! Leuke foto’s!

  4. Zilvertje says:

    Wat apart, ja, je hebt natuurlijk lang moeten wachten….
    Ken je Orang daar van, denk niet dat het goed volk is, moet ik hem een klap op zijn snuit verkopen, of is het een wijfje? Zou hij last hebben van die spin, je weet wel die tussen de bananen zat?

  5. K says:

    slopen is het fijnst natuurlijk!

  6. Wilmaswt says:

    Ze zeggen dat de jongetjes in Rotterdam met opgestroopte mouwen geboren worden…

  7. Morgaine says:

    Het ziet er zo gezellie uit:)

  8. Anna says:

    ha, je hebt je wel geamuseerd in Rotterdam 😉
    met film nog wel

  9. Thera says:

    Denk aan Rotterdam en luister naar het slaan van de heipalen.

  10. Merel says:

    Afgelopen donderdagmiddag stond alleen het laatste portiek nog. Ik heb die graffiti gemaakt zien worden. Het hele blok was aangepakt (een kleine straat) door de groep Lastplak.
    Ik kom daar door de week dagelijks langs.

  11. Ramirezi says:

    @Zilvertje; mij onbekende dame/heer – vooralsnog ga ik niet op de uitnodiging in…
    @Merel; ik heb ook nog even in jullie bieb rondgekeken, die mag er zijn….
    Gave website – http://www.lastplak.nl/…Reactie is geredigeerd

  12. Zilvertje says:

    Rami, hahahahahahahahah!

  13. Gala says:

    Hey, Rami wat goed dat je daar foto’s van maakte want het komt noooooit meer terug. Heb je die van mij ook gezien? onder de kop: Nieuwe hart?

  14. de Stripman says:

    "Mooi groot slopen, met dreunen en plat maken !" zoals Marten Toonders Labberdaan al zei. Maar ergens toch wel zonde van die kleurige schilderingen. Wat er voor terug gebouwd wordt is vast niet zo vrolijk…;o)

  15. Anne d'Ore says:

    deze Rotterdammer in den vreemde is blij met deze reportage. mooi gedaan.
    ik zit me af te vragen was er ooit wel eens een tijd na "de Oorlog" dat je daar lekker kon fietsen zonder dat er gebouwd of gesloopt werd?
    Wilma, meisje in Rotterdam ook hoor!Ik loop nog steeds met opgestroopte mouwen :))

  16. Eve says:

    Hoi!
    Even een professioneel advies nodig!!!
    Wil je op mijn weblog misschien even een schedel van een dier identifenceren???
    Iedereen verwijst al naar jou, dus je moet wel over een goede kennis beschikken!

  17. annet says:

    Elk kind verdient een bos
    of een plek waar het zich
    totaal kan uitleven!
    De beste kans op een fijn mens
    later!
    Groetjes!

Geef een reactie

