Bruine Vuurvlinder

Bruine vuurvlinder 01

Soms moet je goed kijken welke vlinder je nu weer geschoten hebt. Vergelijk deze Bruine Vuurvlinder (Lycaena tityrus) maar eens met het Icarus Blauwtje, de Kleine Vuurvlinder en het Boomblauwtje

Bruine Vuurvlinder 02

10 Responses to Bruine Vuurvlinder

  1. Rob Alberts says:

    Prachtige foto’s, met mooie details.
    Vriendelijke groet,

  2. stripman says:

    Mooi ! Ik wist niet dat hij bestond…;o)

  3. Super! Zoiets maak je vrijwel nooit mee natuurlijk. Aan blauwtjes vergelijken ga ik maar niet beginnen. Er zijn maar enkele soorten die ik zelf zou herkennen.

  4. rednasasil says:

    Niet alles staat on die boekjes…ik heb veel vlinders geplaatst, maar het blijft studeren. Mooi, altijd weer…

  5. Fraaie macro’s van deze voor mij nieuwe vlinder!

  6. Svara says:

    Blijven wonderschone beestjes.
    Wat een mooie opnames!

  7. Yep, wel eens gezien. Mooie vlinder!

Plaats een reactie