The Dinosaur Hunter

Arno van Marrewijk

The Dinosaur Hunter slaat weer toe.

Het is een Spinosaurus.

16 Responses to The Dinosaur Hunter

  1. Smokey says:

    Ramirezi, Ik heb er niet zoveel verstand van maar is dat een dinosauruskuikentje in je rugzak? 🙂
    Of is het je "knuffelbeer"?
    Sorry ik loop achter met lezen en ga nu bijspijkeren.

  2. K says:

    heeft ie al wat ontdekt?

  3. ramirezi says:

    @Smokey; Een echte plastic dino – normaal zou hij me in één hap verslinden, maar als model past hij mooi in de rugzak…
    @K; Welke?

  4. Kees Smit says:

    Het was even zoeken, maar ik heb hem ook. De dino ziet er wel eng uit. Ik zag gisteren een meisje met wel vijf kleine pluchebeestjes aan haar rugzak. Die zie ik liever.

  5. Henk says:

    Een krokodil ziet er ook wel lekker uit.
    Groeten,Henk

  6. ramirezi says:

    @Kees; ook een boekenkast dino?
    @Henk; verre familie…

  7. hippo says:

    Jurassic Park IV?
    gr. hippo

  8. K says:

    De hunter. Heeft ie al een nieuwe Dino ontdekt dan?

  9. ceesincambodja says:

    Ooo, ik dácht al. Die eeuwig, onafscheidelijke waterflessen dienen als verrekijker.
    Ceesgegroetje

  10. Aad Verbaast says:

    Even schrikken als je die ineens in je rugzak vindt..

  11. hannekeinhanoi says:

    je moet eens bij mijn Beestjes kijken, daar zitten pas engerds bij…….

  12. zilver met haar gloednieuwe verbinding! says:

    Hahahahaahah, hij is geweldig!

  13. ramirezi says:

    @K; én in zijn rugzak gestopt…
    @Hippo; hoe meer nummers erachter hoe slechter ja..
    @Cees; haha
    @Aad; niet als je ‘m d’r zelf hebt ingedaan…
    @Hanneke; ik kom bij je langs…
    @Zilver; :DDD

  14. coby says:

    Oh, bedoelen ze dat nou als ze het hebben over kinderen met een rugzakje?
    :-))
    Hartelijke groet, Coby

  15. coby says:

    Oh, bedoelen ze dat nou als ze het hebben over kinderen met een rugzakje?
    :-))
    Hartelijke groet, Coby

  16. ramirezi says:

    @Coby; haha precies!

Geef een reactie

