Vogelen op Denis Island (2) – de ‘toilet-spin’

Denis Island 08 mountainbike

De reacties op mijn vorige blogje over Denis Island gingen nogal eens over de enge beesten, of zoals mijn dochter ze noemt; de griezeldiertjes.

Mooie foto’s, alleen ontbrak er ééntje, namelijk die van de beschreven grote harige spin die in het toilet zat. Nu wil ik graag voorkomen dat jullie allerlei rare fantasieën krijgen van hoe dat beest er uit zou zien. Dus ondanks dat ik ook foto’s binnen heb gekregen van schattige vogels; we moeten prioriteiten stellen; eerst de ‘toilet-spin‘, zie hieronder.

Iedereen kan weer rustig gaan slapen; hij is terecht.

Denis Island 07 Spin uit toilet

Denis Island 40 Toilet Spider 2

16 Responses to Vogelen op Denis Island (2) – de ‘toilet-spin’

  1. Dat wordt wakker liggen vannacht!

  2. Hij heeft vast vriendjes. 😉

  3. Appelvrouw says:

    Nee, ik trap er niet meer in, ik kijk alleen nog ‘sochtends. Spinnen vind ik niet griezelig maar waar was ie nu, in iemands shirt?
    Deze lijkt erg lange poten te hebben, aan het angstige vingertje erbij te zien. Doet jouw moedige dochter dat allemaal zelf?

    Vroeger, als we de stal hadden schoongemaakt en al die spinnenwebben weggeraagd, zat er ook nog wel eens een dikke vette spin in mijn haar, of /s nachts in bed kriebelde er iets in mijn nek…

  4. Henk van Blijderveen says:

    Dit beest heeft het formaat dat een eigen toilet verdient. 🙂

    Bij de vorige foto had ik ook iets willen zetten in de trant van griezelige diertjes, Maar toen ik je dochter zag was deze opmerking ineens volkomen misplaatst en heb hem dus maar achterwege gelaten.

    Gr. Henk

  5. Ik vrees alleen
    het nauwe denken
    van de geest

  6. EJW says:

    Mooie fotoserie (1 en 2) Ik ben niet bang voor spinnen maar die toiletspin vind ik wel een griezel.

  7. Mark says:

    ik ben een ontzettende arachnafoob, dus ik had hem in paniek platgestampt denk ik. Toevallig net een “poetisch” stukkie over op mijn blog gezet:
    http://verwoedenoten.wordpress.com/2013/08/22/ik-arachnafoob

  8. ramireziblog says:

    Marijke heeft er ook nog ééntje van dichtbij kunnen nemen, zie de onderste foto 😀

Plaats een reactie