Twee voor de prijs van één

Net even langs geweest bij Toos de verhuisdoos.

De Rami-boys werden al snel onrustig en wilden wel ‘iets’ voor oma doen.
“Weet je wat, halen jullie maar even wat kattengrit uit de kelderbox”, loste Toos dat probleempje soepel op. Daar gingen de twee al, uiteraard met de lift, die heeft namelijk een magische aantrekkingskracht op ze.

“Dat kattengrit, daar ben ik goedkoop aan gekomen”, vertelde Toos ondertussen; “Twee voor de prijs van één.”
“Zo, dat is nooit verkeerd Ma …”

Daar kwamen de Rami-boys al weer aan, sneller dan verwacht en zwaar puffend met een zak kattengrit van 20 kilo.
Ze waren duidelijk onder de indruk van de inhoud van de kelderbox.
Die lag volgens hen hélemaal vol met zakken kattengrit.
Een enge man had zelfs geroepen “dat die katten veel te veel schijten !”
Vandaar de snelle terugkeer, nomaal gaan ze nog een keertje of vijftig op en neer met de lift.

“Al dat kattengrit had ik allemaal achter in mijn autootje gegooid”, ging Toos door.
“Het arme ding zakte bijna door zijn assen.”
“De achterkant lag zo laag dat ik niet eens over een verkeersdrempel heen kwam.”
“Knalde zo de uitlaat onder mijn autootje vandaan”, lachte Toos.

Zo goedkoop was dat kattengrit uiteindelijk dus ook weer niet…

9 Responses to Twee voor de prijs van één

  1. Marlis says:

    whaha 🙂 ja, ik ben ook erg gevoelig voor aanbiedingen..

  2. koen scherer-drijfveren says:

    als kattenfreak , moest ik erg lachen bij deze bijdrage, daarom een
    aanbeveling! ik heb twee katten, de een heet charlie en de andere
    dizzy, twee keer raden waar zij naar vernoemd zijn..ik zet
    misschien nog een foto op het log van broer en zus charlie en
    dizzy.. groet! koenReactie is geredigeerd

  3. kees smit says:

    Ja, je hebt van die mensen die hun kelder vol hebben staan met
    aanbiedingen en ze nooit opmaken. Mooi verhaal.

  4. Kumari says:

    ‘Het is toch goedkoop, als het in de aanbieding is?’ 🙂

  5. K says:

    Ja, dat krijg je met dat katten-gehamster.

  6. niko says:

    Ze is leuk die Toos:)

  7. ramizoontje (11) says:

    hahah leuk verhaal pap 🙂

  8. Gerritje says:

    Die oma toch……Lache ramizoontje??? Geef ze maar een knuffel namens mij. Nee niet die katten maar Toos…….Gerritje…..

Geef een reactie

