The greasy spoon

“Mmmmm, daar zijn de scones.”
“Thank you !”
“Ze zijn nog warm…”
“Wow, wat is dat nou ?”
“Dat zal de slagroom wel wezen ?”
“Nou, dat is dan wel heel erg dik zeg, het lijkt wel stopverf.”
“Het lijkt wel slagroom met boter er door.”
“How fatter how better, was het toch ?”
“Het gaat niet eens van de lepel af.”
“Duw je toch even met je vinger ?”

“Shift, dat is wel erg lekker zeg !”

If you have not tasted a scone with jam and clotted or Devon cream, you have missed out on one of the greatest tastes! These thick creams are absolutely delicious, and are best explained as a cross between ice cream and butter.

10 Responses to The greasy spoon

  1. Bart says:

    my, oh my, ik geloof dat ik deze clotted cream toch een keer moet proberen, al geloof ik niet dat de anti-cholesterol-police hier erg blij mee is…:-)))

  2. anoniem says:

    how fatter how better..
    Ramirezi
    oké geef het toe heb gisteren HEMA-worst gegeten…
    en wat heeft dat met clotted cream te maken
    helemaal niks
    maar op eten op je laptop kan echt niet ;-))

  3. Eline says:

    Sorry, lijkt me helemaal nix. En dan heb ik het nog niet eens over de cholesterol (volgens mij hebben vegetariers zelden last van te veel cholesterol).
    Toch met interesse gelezen, want dat laptops blijkbaar van zulke cream houden, da’s volkomen nieuw voor mij!

  4. eva says:

    MMMMMM…lekker scones.
    Om die clotted cream te maken, dat schijnt nog een heel werk te zijn!
    gr eva

  5. Broertje says:

    Klinkt lekker, ik heb gisteren in het Chinatown van Kuala Lumpur op straat bij de lokale Grease Spoon gegeten. Was niet verkeerd. Deze stad is een toppertje.Foto’s van de Petronas Twin Towers volgen nog. Helaas vandaag de wacht.
    Broertje

  6. Woudje says:

    O lekker, Rami, en ik heb al zo’n honger (trek ). Heb trouwens een geweldig recept voor scones. Maar wsl. kent Croisabel een nog lekkerderder recept.
    Trouwens, deze clotted cream ook verkrijgbaar in de Randstad ?

  7. Canina says:

    Ooooh… er is niets zo lekker als scones met Devonshire Cream en jam (of lemon curd, ook niet versmaden ;-)).

  8. Flaxorca says:

    Er is hier een reklame over cholesterol, waarbij iemand een soort van koffiemetveelslagroom door een rietje drinkt en dan ineens stokt alles en zit verstopt… Lekker!

  9. missjan says:

    …en ik wist niet dat jij stuntman was….dat kloddergedoe op je laptopje!!

  10. marlis says:

    ‘Flap!’ (doe mij nog zo’n klodder 🙂

Geef een reactie

