Sneeuwgeest

Sneeuwgeest

13 Responses to Sneeuwgeest

  1. antoinette duijsters says:

    Pracht foto, vooral met de opvliegende spreeuw.

  2. Hanneke says:

    Hier regent het al de hele dag!

  3. Zwollywood says:

    Ik heb vandaag een heerlijke sneeuwwandeling gemaakt op de Haarlerberg = Sallandse Heuvelrug.
    Gistersvond begon het hier te sneeuwen en er ligt nu 8 cm…Het dooit heel iets…maar de sneeuw blijft wel liggen.

  4. Maria-Dolores says:

    de mus gelooft niet meer in sneeuwgeesten :-).

  5. koek says:

    licht is modderig ….geen wit te bekennen of is dit mijn scherm?

  6. Aad Verbaast says:

    Ze staan verwonderd te kijken.
    Die twee links: krijg nou wat!!

  7. Kokopelli says:

    @Ramirezi: Geestig stelletje…
    @Koek: Jij hebt kennelijk hetzelfde probleem. Mijn wijdschermpje is ook geheel begeesterd 😉

  8. ramirezi says:

    @Koek en Koko; het origineel was iets lichter, maar mij te wit, het licht ligt niet aan jullie wijdschermpje…
    @Zwolly; 8 cm haal ik niet, maar toch…

  9. koek says:

    wat is een wijdschermpje ?

  10. Zilver met oliebol en appelflap says:

    Hier ook alles sneeuw, mooi he! Alleen niet van die mooie vogels.

  11. Geroma says:

    Ik vind het een prachtmoment, Rami!!!!!

  12. Kokopelli says:

    @Koek: Je woont al te lang in de VS blijkbaar: een widescreen 😉

  13. ramirezi says:

    Dank voor de hulp Koko…

Geef een reactie

