Kleurige senryu

Draaiende rollen

Ik hou van kleurtjes
Zo veel mogelijk op ’t doek
Bah, mijn kwast is zoek


Een senryu gemaakt door Ramidochter Marijke.

24 Responses to Kleurige senryu

  1. Zusenzo says:

    Ik word er bijna kleurenblind van : )

  2. rob says:

    Rami, of moet ik Ramidochter Marijke zeggen: Prachtig!!!
    Ook mooi als kleurenopdruk voor een T-shirt met de senryu.
    Op deze manier is het een mooi familieblog.
    groet rob.

  3. Mo says:

    niet te snel scrollen inderdaad

  4. Ramirezi says:

    @Allen; Even kijken of het gaat draaien. Het was een bestaande optische illusie, alleen heb ik er allemaal verschillende kleurtjes in geknutseld. Best een grappig effect, want voor mij draaien ze per kleur op een ander tempo…Reactie is geredigeerd

  5. A C T U A L I T Y says:

    Hallo Ramirez
    Het doet me ontzettend
    aan een Frans man Kunst schilder
    Denken.. ben z;n naam kwijt kom ik
    nog wel op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. martin says:

    Ik word er duizelig van. Het draait behalve als je echt goed gaat kijken dan zie je dat het optisch bedrog is.

  7. niko says:

    Bij mij draaien ze ook op kleur in eigen tempo.
    Dit is overgigens niet zo onschuldig als dat je zou denken. Mensen met epilepsie kunnen hier absoluut niet tegen. Het kan zelfs een aanval stimuleren. Maar dit ff terzijde.

  8. K says:

    Ja, komisch is dat; die zinsbegoocheling.
    knap gemaakt van Ramidochter!

  9. pacopainter says:

    Mooi effect

  10. Ingrid die al vijf dagen niet kan inloggen says:

    Wat is de definitie van een senryu? Dat hij beweegt?
    Bij mij is het meer golven dan draaien.
    Wat een bijzonder effect, ik kende het verschijnsel niet.

  11. Daan says:

    Senryu, elfjes: als kinderen maar zin krijgen in toveren met woorden… Dank Rami, wordt er vrolijk van.

  12. Aad Verbaast says:

    Het beweegt aan alle kanten. Ik lees Niko’s reaktie hierboven en kan me dat helemaal voorstellen. Niet alleen het beeld draait, maar mijn maag ook šŸ™‚

  13. Mo says:

    verrek ja, het draait! en ik ook, nu.

  14. Annelies says:

    Wat leuk!

  15. Ivy (Heyta) says:

    Nou ben ik helemaal draaierig. Ze draaien in verschillend tempo en verschillende kanten op. Help!

  16. eva (kan niet inloggen) says:

    Oh wat leuk gedaan en gevonden.
    gr eva

  17. lebonton says:

    het leeft!

  18. Doranne says:

    ik word wat draaierig, zie sterren waar ik ballen vermoed.is die beweging nou echt of visuel bedrog??
    knap.

  19. Maria-Dolores says:

    Marijkes mooie kleurtjes
    Maakten me helemaal gek
    Maar de kwast heb ik.

  20. gala says:

    meester…ik word een beetje misselijk….

  21. de Stripman says:

    Leuk effect en mooi gedicht, Rami en dochter, maar ik kan er niet te lang naar kijken. En dan zit ik nog op een draaistoel ook…;o)

  22. Ramirezi says:

    Kom even rustig bij allemaal… ;D

  23. A C T U A L I T Y says:

    Hallo Ramirez ik weet de naam weer van de Kubstenaar V A S A R E L Y !!!
    Hieronder de adressen
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Victor_Vasarely
    http://www.vasarely.com/site/site.htm
    Click vooral op het Jaar 1 9 7 4 dan begrijp je wel waar om i er aan moest denken!!
    Groet Joshua//A C T U A L I T Y

  24. Ramirezi says:

    @Actuality; ja, ik snap het nu, mooie site heeft hij trouwens !

Plaats een reactie